Ja men får väl lägga upp ett litet projekt tråd jag med har redan lagt upp det i DD team avdelningen men kan väl lägga upp den här med så alla dom som inte har tillgång till DDs team avdelning ska också kunna se
Bil Golf 3 Gti 8v 95a
Hu:Alpine 9886R
Framsystem:Amega Q-comp 60
Steg till framsystem Mtx 2160
Bas: DD 9915
Steg: DD M3
Batterier: ett powercell 4000, varta 95ah agm och ett maxxima dc för tillfället.
Mål 150++
Här kommer lite Bilder.
Här har vi bilen och den nya fronten

M3 steget

Mina lådor då en musik låda och 2 spl lådor en på 100 liter och en på 70 liter
Denna låda slängde ja ihop lite snabbt med virket man hade liggande bara för att se om de gjorde något skillnad.

Första mätningen då i 100 liters lådan gav det här

Labba lite med porten så fick man de där på första föröket

Här hade ja byggt min 70 liters låda och labbade ett tag och så vips kom detta

Har sedan labbat ännu mera men ökade bara .1 .2db åt gången tills detta kom upp på mätarn

efter mera labbande så lyckade ja komma upp i dom här fina siffrorna:d

Nu väntar ja på mitt maxxima batteri och min ctek 25000 innan man börjar igen se om man kan få ut nå mera ut denna fina bas
Alla siffror är vid 53hz och ett M3 steg som e kopplat i .25 ohm impedans ökningen vet ja däremot inte så ja får ut kanske 2.5-3kw ur steget.
Återkommer när de hänt något mer

Bil Golf 3 Gti 8v 95a
Hu:Alpine 9886R
Framsystem:Amega Q-comp 60
Steg till framsystem Mtx 2160
Bas: DD 9915
Steg: DD M3
Batterier: ett powercell 4000, varta 95ah agm och ett maxxima dc för tillfället.
Mål 150++
Här kommer lite Bilder.
Här har vi bilen och den nya fronten
M3 steget

Mina lådor då en musik låda och 2 spl lådor en på 100 liter och en på 70 liter
Denna låda slängde ja ihop lite snabbt med virket man hade liggande bara för att se om de gjorde något skillnad.
Första mätningen då i 100 liters lådan gav det här
Labba lite med porten så fick man de där på första föröket

Här hade ja byggt min 70 liters låda och labbade ett tag och så vips kom detta

Har sedan labbat ännu mera men ökade bara .1 .2db åt gången tills detta kom upp på mätarn
efter mera labbande så lyckade ja komma upp i dom här fina siffrorna:d
Nu väntar ja på mitt maxxima batteri och min ctek 25000 innan man börjar igen se om man kan få ut nå mera ut denna fina bas

Alla siffror är vid 53hz och ett M3 steg som e kopplat i .25 ohm impedans ökningen vet ja däremot inte så ja får ut kanske 2.5-3kw ur steget.
Återkommer när de hänt något mer

Comment