Re: 245 Supar lite seriösare
Shyssta basar det där du!)
Shyssta basar det där du!)

Nej det har jag inte gjort jag måste regga om bilen först. Sen ska jag bygga en låda. Om dom reggar om bilar här i Årjäng så gör jag det före helga annars blir det nästa helg. Så det kanske blir lådbygge till helga.

ja har hur mycke som helst liggandes. hehe. jaja hoppas de blir bra till helgen o att vi får se lite roliga byggbilder o någon spel repa med höga resultat
lycka till nu
ja har hur mycke som helst liggandes. hehe. jaja hoppas de blir bra till helgen o att vi får se lite roliga byggbilder o någon spel repa med höga resultat
lycka till nu
men tack ändå
och en repa får ni nog vänta med för detta bygget ska bli seriöst så det kan nog ta ett tag
ja då ska de bli kul o se va du lirar sen. för högt lär de ju bli. har du fått ditt termlab nu? ska du lägga ner något på utsidan o göra den snyggare. eller blir de bara monster BAS bygge
ja då ska de bli kul o se va du lirar sen. för högt lär de ju bli. har du fått ditt termlab nu? ska du lägga ner något på utsidan o göra den snyggare. eller blir de bara monster BAS bygge
Nej jag har inte fått mitt termlab än men det borde komma denna vecka. Jag ska nog lacka bilen nån gång nästa år. Ljudet går före utseende

Comment