Announcement

Collapse
No announcement yet.

245 Supar lite seriösare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: 245 Supar lite seriösare

    Så du har nyktrat till sen Elmia nu då
    SM GULD 2009 ESPL 4
    SM GULD 2010 ESPL Unlimited
    HiFiMicke
    2011 BMW SQ EDITION Black On Black
    Team dBAkuten
    BMW e91 m-sport

    Comment


    • Re: 245 Supar lite seriösare

      Originally posted by HiFiMicke View Post
      Så du har nyktrat till sen Elmia nu då
      Japp Kan du kolla på de vi prata om på elmia?

      Bilder får ni te helga.

      Comment


      • Re: 245 Supar lite seriösare

        hur går d?

        Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

        VEM FAAAN VAR WIECHERT?

        Comment


        • Re: 245 Supar lite seriösare

          Originally posted by Stickan View Post
          hur går d?
          Jag har inte grejat med bilen sen Elmia. Köpte ett hus i fredas så de kommer väll inte hända så mycket i sommar med bilen. I möra ska jag till garaget och då kan jag ta kort på bygget och så ska jag väll mäta och se vad de spelar.

          Comment


          • Re: 245 Supar lite seriösare

            Grattis till kåk!

            Comment


            • Re: 245 Supar lite seriösare

              Tjenare. Nu ska ni få lite bilder som jag lovat länge Hade ingen bild på när jag spelade 152.6db till ton men jag har en på 152.3db och 151.7db till musik men jag byggde en ny låda som Alan Dante har räknat ut med en bas och på hem resan efter Elmia så släppte spindeln på basen för lådan var VÄLDIGT högt avstämd och när man är full så spelar man ju fullt hela tiden Och den andra basen sprängde jag och brorsan med mening för att basarna skulle bli omkonade samtidigt. Den idén fick jag när jag var full Smart.

              Jag har bilder på framdörrarna också. Och om mån undrar varför jag har gjort en distans på den 6.5 i mitten så är det för att "drevet" som är till rutan går där om ni förstår.

              Men nu har jag köpt en DD 3510 av Ihlberg här på forumet som jag har i bilen nu och jag är grymt nöjd med den Så varför ska man ha stora basar när det finns små som spelar gött som f*n Jag driver den med flickvännens med usamps merlin så den får kanske runt 1500rms som bäst har jag spelat 141.4db men jag ska koppla in ett Stetsom steg nästa helg då får vi se om det blir bättre tryck.

              Comment


              • Re: 245 Supar lite seriösare

                Tjenare. Idag koppla jag in Stetsom steget det blev lite högre. Provade framsystemet också

                Comment


                • Re: 245 Supar lite seriösare

                  haha gillar framsystemet mest börjar bli lite effekt för den där lilla stackarn nu
                  RE, DD, Pioneer

                  Comment


                  • Re: 245 Supar lite seriösare

                    Originally posted by __snow__ View Post
                    haha gillar framsystemet mest börjar bli lite effekt för den där lilla stackarn nu
                    Ja framsystemet poppar på gött. Jag kan koppla ner den till 0.7ohm när jag gjorde 143.2 körde jag på 2.8ohm men ska inte testa något mer med 10:an för då bara spränger ja den till slut Nu väntar jag på pengar så blir det andra basar i 245 och så ska det in handlas en bil till

                    Comment


                    • Re: 245 Supar lite seriösare

                      Så suget efter bilstereo är tillbaka?

                      Comment


                      • Re: 245 Supar lite seriösare

                        Originally posted by Svartstreck View Post
                        Så suget efter bilstereo är tillbaka?
                        Ja suget har kommit tillbaka men nu ska jag försöka bygga fint i 245 typ som Klä alla dörrar, fixa innertak, bygga snyggt i bagagen och typ allt för att den ska ut som en 245:a inne i bilen. Är jävligt trött på att den ser ut som en baslåda i bilen

                        Comment


                        • Re: 245 Supar lite seriösare

                          hur går det mr årjäng? fan nu måste det snart hända nått

                          Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

                          VEM FAAAN VAR WIECHERT?

                          Comment


                          • Re: 245 Supar lite seriösare

                            Originally posted by Sound_lover View Post
                            Tjenare. Nu ska ni få lite bilder som jag lovat länge Hade ingen bild på när jag spelade 152.6db till ton men jag har en på 152.3db och 151.7db till musik men jag byggde en ny låda som Alan Dante har räknat ut med en bas och på hem resan efter Elmia så släppte spindeln på basen för lådan var VÄLDIGT högt avstämd och när man är full så spelar man ju fullt hela tiden Och den andra basen sprängde jag och brorsan med mening för att basarna skulle bli omkonade samtidigt. Den idén fick jag när jag var full Smart.

                            Jag har bilder på framdörrarna också. Och om mån undrar varför jag har gjort en distans på den 6.5 i mitten så är det för att "drevet" som är till rutan går där om ni förstår.

                            Men nu har jag köpt en DD 3510 av Ihlberg här på forumet som jag har i bilen nu och jag är grymt nöjd med den Så varför ska man ha stora basar när det finns små som spelar gött som f*n Jag driver den med flickvännens med usamps merlin så den får kanske runt 1500rms som bäst har jag spelat 141.4db men jag ska koppla in ett Stetsom steg nästa helg då får vi se om det blir bättre tryck.
                            tydligen inte bara jag som gillar stora lååånga portar inte. "gillar starkt" riktigt stiligt byggt =)

                            Comment


                            • Re: 245 Supar lite seriösare

                              Originally posted by Stickan View Post
                              hur går det mr årjäng? fan nu måste det snart hända nått
                              Nej det händer inte så mycket Jag har tänkt att lämna in basarna på lagning efter jag har fått min restskatt ifrån Norge

                              Comment


                              • Re: 245 Supar lite seriösare

                                Hihi ja jag säger då det...suttit o tittat igenom igen



                                Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

                                VEM FAAAN VAR WIECHERT?

                                Comment

                                Working...
                                X