Announcement

Collapse
No announcement yet.

245 Supar lite seriösare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: 245 Supar lite seriösare

    1 6.5" kit lär nog inte räcka för att matcha basarna
    Satsa på 2 eller 3 kit
    Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
    --------------------------------------------------------------------------------
    Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
    PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

    Comment


    • Re: 245 Supar lite seriösare

      Originally posted by xciso View Post
      1 6.5" kit lär nog inte räcka för att matcha basarna
      Satsa på 2 eller 3 kit
      Ja det är bättre med fler men det kostar mer också

      Comment


      • Re: 245 Supar lite seriösare

        Hehe... har du råd med dem basarna så får du allt ta dig råd med bra framsystem oxå
        Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
        --------------------------------------------------------------------------------
        Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
        PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

        Comment


        • Re: 245 Supar lite seriösare

          Originally posted by xciso View Post
          Hehe... har du råd med dem basarna så får du allt ta dig råd med bra framsystem oxå
          Ja jag får väll se vad händer

          Comment


          • Re: 245 Supar lite seriösare

            han kommer säkert o smyga in mer grejer. hahaha, de är vinter än
            Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

            Comment


            • Re: 245 Supar lite seriösare

              Tjenare. Jag får inte in en så stor låda mina basar vill ha men min fråga är då: gör jag en så stor låda jag kan kommer porten och basarna vara ca 10cm ifrån taket men jag kan ju minska lådan så det blir längre ifrån taket men då får ju basarna mycket mindre låda så vilken är bäst?

              Tacksam för svar före i möra för då ska jag börja bygga lådan

              Comment


              • Re: 245 Supar lite seriösare

                Eller så kan du väl spela port och basar framåt, dvs bygga vägg bakom baksätet?

                Comment


                • Re: 245 Supar lite seriösare

                  Originally posted by Svartstreck View Post
                  Eller så kan du väl spela port och basar framåt, dvs bygga vägg bakom baksätet?
                  Nja jag har inte lust att göra det för när jag hade mina orion basar så sa ja till flickvännen att stoppa huvudet i porten och det slog knutar i håret och det lär ju inte bli mindre tryck med dd basarna. Bygger ja så kommer nog ingen villa sitta bak. mer än jag då

                  Comment


                  • Re: 245 Supar lite seriösare

                    Originally posted by Sound_lover View Post
                    Nja jag har inte lust att göra det för när jag hade mina orion basar så sa ja till flickvännen att stoppa huvudet i porten och det slog knutar i håret och det lär ju inte bli mindre tryck med dd basarna. Bygger ja så kommer nog ingen villa sitta bak. mer än jag då
                    Äh, ge 'na ett hårnät å ha på sig när de ska poppas ;D

                    Tror fortf på vägg jag, kan du ju fälla baksätet för tävling med

                    Comment


                    • Re: 245 Supar lite seriösare

                      Nu har jag räknat lite på lådan och den blir på 379L innermått sen tar ju porten en hel del den blir på 1340cm2. Så nu har jag 16cm ifrån taket. Det får bli som de blir nu. Det blir ungefär 60L för liten låda hoppas det funkar iaf
                      Last edited by Sound_lover; January 22, 2010, 09:21.

                      Comment


                      • Re: 245 Supar lite seriösare

                        Originally posted by Sound_lover View Post
                        Nu har jag räknat lite på lådan och den blir på 379L innermått sen tar ju porten en hel del den blir på 1340cm2. Så nu har jag 16cm ifrån taket. Det får bli som de blir nu. Det blir ungefär 60L för liten låda hoppas det funkar iaf
                        Gillar hur 379L är för litet haha hade ca:300L låda i en passat och tyckte den var ofantligt stor
                        RE, DD, Pioneer

                        Comment


                        • Re: 245 Supar lite seriösare

                          Idag har ja kapat till bitar så imorgon ska sätta ihop den då får ni bilder och jag tror det blir provspelning på söndag

                          Comment


                          • Re: 245 Supar lite seriösare

                            Bra att du är igång å bygger igen!

                            Du får passa dig så du inte spräcker taket bara

                            Comment


                            • Re: 245 Supar lite seriösare

                              Originally posted by Svartstreck View Post
                              Bra att du är igång å bygger igen!

                              Du får passa dig så du inte spräcker taket bara
                              HAHA ja men jag har kvar det innertaket jag byggde av fyrkantsprofiler och mdf skivor i bagaget så det lär nog gå bra

                              Comment


                              • Re: 245 Supar lite seriösare

                                Originally posted by Sound_lover View Post
                                HAHA ja men jag har kvar det innertaket jag byggde av fyrkantsprofiler och mdf skivor i bagaget så det lär nog gå bra
                                Jaha, jamen då borde det ju va lugnt, tycker man, men man vet ju aldrig ;D

                                Comment

                                Working...
                                X