Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB in på Alpine 9887r ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• USB in på Alpine 9887r ?

Är det nån som har koll på om det finns möjlighet att koppla in USB stick till 9887r HU på något sätt?
    I-pod är ju inga problem men hade vart trevligt att bara ta med sig ett USB stick.
    // Tomas

Re: USB in på Alpine 9887r ?

Originally posted by Biaggi View Post
    Är det nån som har koll på om det finns möjlighet att koppla in USB stick till 9887r HU på något sätt?
    I-pod är ju inga problem men hade vart trevligt att bara ta med sig ett USB stick.
    // Tomas
    Hej!

Enda sättet (om du inte använder dig av en extern USB-enhet/MP3-spelare med 3.5mm utgång) är att få tag på en KCA-620M, dessa finns ej längre att beställa från oss (Alpine Sverige) men det kan hända att någon av våra återförsäljare har en liggande! Råder dig att testa denna kombination före du köper den dock, USB-interfacet har några år på nacken.
    Svensk importör/generalagent av:

Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

Best European Distributor 2011 - Alpine

Comment

Trist att det inte finns att köpa längre, jag som gått och varit lite sugen ett tag :/
      Saab 9-3 SQ style

Comment

Originally posted by BaDiS View Post
        Trist att det inte finns att köpa längre, jag som gått och varit lite sugen ett tag :/
        Sista året interfacet fanns var 2008, har du tur så hittar du ett på blocket, ebay, eller hos någon av våra återförsäljare.
        Svensk importör/generalagent av:

Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

Best European Distributor 2011 - Alpine

Comment

Har ett liggandes som jag skulle kunna sälja.

Comment

Working...
          X