Announcement
Collapse
No announcement yet.
SAAB + Android = sant
Collapse
X
-
Re: SAAB + Android = sant
...och hur tänkte du nu då?Originally posted by Christofer_k View Postbehövs väll inte så mkt för att få de att funka i sin egna bil ;D
Är själv på jakt efter en dubbeldinare att fylla ut hålet i min Type-R och har insett att JVC XR811 som stödjer bluetooth och har aux + dubbla USB tror jag lirar än så länge bäst med min Galaxy S. JVC får man billigast från Tyskland från 1600kr i väntan på en androidbaserad dubbeldinare....om du nu inte har bättre förslag förstås
Niklas
Comment
-
Originally posted by Fjellborg View Post...och hur tänkte du nu då?
Är själv på jakt efter en dubbeldinare att fylla ut hålet i min Type-R och har insett att JVC XR811 som stödjer bluetooth och har aux + dubbla USB tror jag lirar än så länge bäst med min Galaxy S. JVC får man billigast från Tyskland från 1600kr i väntan på en androidbaserad dubbeldinare....om du nu inte har bättre förslag förstås
Niklas
ipad lr så kör man på dator ?
Alpine, Focal, Spl Dynamics, Genesis, Kenwood, Pioneer, Jbl, Mtx, Re Audio, Mutant,
Sinus Live, Dynaudio, Dls, Mds , Gas, Rockford Fosgate, Dragster Audio Art, Digital Designs, Zachry, Proson
Comment
-
http://www.soundmancaraudio.com/how-...d-installationOriginally posted by Fjellborg View PostVisst men jag vill ha en snygg intergration i mittkonsollen
Ok beskriv gärna "drivlinan" från tex ipad till slutsteg. Jag är nästan helt grön på området
där har du 2 sätt principen med dator är nästan desamma båda är ibehov av ljudprocessorAlpine, Focal, Spl Dynamics, Genesis, Kenwood, Pioneer, Jbl, Mtx, Re Audio, Mutant,
Sinus Live, Dynaudio, Dls, Mds , Gas, Rockford Fosgate, Dragster Audio Art, Digital Designs, Zachry, Proson
Comment
-
Tackar...ska plugga igenom detta så kanske bilden klarnar...Originally posted by Christofer_k View Posthttp://www.soundmancaraudio.com/how-...d-installation
där har du 2 sätt principen med dator är nästan desamma båda är ibehov av ljudprocessor
Comment

Comment