Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

    Hallå, Det är dags att byta stereo, har kikat länge på en Kenwood KDC-bt61u,
    Men har nu hittat en likvärdig för en tusing billigare alltså en Kenwood KDC-6051u, skiljer sig dessa mycket ljudmässigt? båda har 3par 4 volts lågnivå utgång, tidskomp, usb aux, .. det jag ser att denna inte kan som den andra kan är väl att strömma via blåtand? blir helt yr.. någon som vet något om båda dessa? Tack på förhand!

  • #2
    Re: Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

    Skiljer ej ljudmässigt, blåtanden som är skillnad. Så köp 6051 om du tycker 1000 är lite mycket för en sådan funktion. Man kör väl endå bara usb/ipod/iphone eller om man vill vara lite old school och poppa in en cd skiva
    Last edited by Svugg; May 2, 2012, 14:55.
    Beemer med enkel installation

    Comment


    • #3
      Re: Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

      Vi tycks ha samma åsikt =) Tackar ödmjukast för svar! 1000 lappen kommer gå till kablaget ist hehe!

      Comment


      • #4
        Re: Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

        det vart en KDC-bt61u! hittade en nästan ny beg för 1500 =)

        Comment


        • #5
          Re: Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

          Originally posted by Anthilaxivirta View Post
          det vart en KDC-bt61u! hittade en nästan ny beg för 1500 =)
          Då kanske du kan svara på hur man skiftar låt, trycker man hela volymratten åt sidan eller är de knappar bredvid volymratten?

          Sen undrar jag skillnaden mellan KDC-BT92SD och KDC-BT61U
          Member of Team 1

          Comment


          • #6
            Re: Hjälp ang val av Kenwoodspelare!

            Originally posted by Loweann View Post
            Då kanske du kan svara på hur man skiftar låt, trycker man hela volymratten åt sidan eller är de knappar bredvid volymratten?

            Sen undrar jag skillnaden mellan KDC-BT92SD och KDC-BT61U
            Byter låt för du strax intill volymratten, Skillnaden mellan de maskinerna kan jag inte svara på då jag endast testat på 61an, kan dock säga att jag är mycket nöjd med den!

            Comment

            Working...
            X