Re: Tävling BRL Trollhättan 11-12/6
Skulle iofs behöva ett par nya stativhögtalare..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tävling BRL Trollhättan 11-12/6
Collapse
X
-
16 deltagare i en och samma klass
Leave a comment:
-
Klart du skaOriginally posted by octan View PostBörjar bli riktigt sugen nu. Frågan är om jag hinner färdigt med taket på huset. Bilen får vara halvfärdig ett tag till
Leave a comment:
-
Börjar bli riktigt sugen nu. Frågan är om jag hinner färdigt med taket på huset. Bilen får vara halvfärdig ett tag till
Leave a comment:
-
Tackar! man kan ju inte missa en dejt med alla tokar på en gång, på hemma plan.Originally posted by Puttmeister View PostSjälvklart blir det en blöt utekväll...och du är välkommen
Mer info kommer...
Leave a comment:
-
Självklart blir det en blöt utekväll...och du är välkommenOriginally posted by Nordenmark View PostNågra planer för lördagkvällen, man kanske kan få följa med ut och svinga en bägare?

Mer info kommer...
Leave a comment:
-
Kolla med Skogis. Finns väl skäl till övernattningsmöjligheten hoppas jag!
Själv håller jag fortfarande på att förhandla...
Leave a comment:
-
Några planer för lördagkvällen, man kanske kan få följa med ut och svinga en bägare?
Leave a comment:
-
Jag har då alltid hört att norrland börjar ovanför dalälven. Men vad vet jagOriginally posted by ChriZtoffer View PostFår jag räkna mig till er Norrlänningar eller bor jag för långt söderut för er del?
Ständigt detta problem, i Stockholm blir man kallad Norrlänning och norröver blir man kallad sydsvensk...
Leave a comment:

Leave a comment: