Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

    Originally posted by Morre_W View Post
    Näää ja tar nog de 7-800 metrarna hem o sover där=)
    haha bor du i slutet av bromssträckan eller? :P

    MVH

    Comment


    • #47
      Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

      Nästan..:P
      Svensk Mästare 5 gånger...

      Comment


      • #48
        Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

        är det ingen som vill tälta med mig o fors?:S

        MVH

        Comment


        • #49
          Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

          Nu har man gått upp. slänga i sig nån macka borsta tänderna sen är det dags att puttra neråt! Ses där:P

          Comment


          • #50
            Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

            Kl 23.32 efter att Jocke i princip hade kastat in handduken med den däringa Audisonen Bit ONEN (TYST!) så tyckte jag att ....ptja....jag har ju en Alpine PXA-701 med RUX i min bil......den kan vi ju köra...och ptja...min bil tävlade i Adv30L, men e byggd för Advs5...så efter cirka 30 buntband, 4 sår på knogen, 2 olika sidavbitare, 3st kabelskor och ett tryck som aktiverade den optiska inputten så fick vi....ROSA BRUS

            Nåja, sänka lite volymen bara. Justera, i säng 02.30, bilen spelar, upp 06.00 efter att ha lyssnat på Dicken som snurrade som en köksfläkt i träsoffan typ....ja, man sov väl 2 timmar, men.....jag tyckte att:

            1. MANTORP SLUKAR SUBBAS (eller så abdikerar jag direkt)
            2. SATAN vad det e gott med vändstekt ägg på morgonen, påminde mig om min tid då jag bodde i the U S och A
            3. Antonio är lite halvkorkad som har lösningen mitt på näsan
            4. Jag gillar Antonio
            5. KLÅP-Richard------MUCHO creds man!!!!!
            6. Rutger.......Im confused...men du ordnade bra dömarschema!
            7. Hoppas vi åtreser de nya tävlanden som var där idag...de var bra nivå på!
            8. Trodde inte att en Koenigseeg kunde se så lam ut mot en VolvoChevy....
            9. Gud va gott det var med vin....och damn..vad jag tycker Jellys bil är bra.

            Over and out.
            SM-guld 2007 och 2008.
            Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

            Comment


            • #51
              Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

              hahahaha JonasH sån är ju jag

              och vi diggar dig med för du har kanon bra svar på mycket som hjälper tilll att skapa ett bra o roligt ljud!
              Team dB Akuten

              2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

              Comment


              • #52
                Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

                Jag är då nöjd med helgen Spelade högre än vad jag trodde med mitt baslåde bygge jag gjorde på senkvällen inan utan något direkt ljus till godo och en kass sticksåg med böjd klinga :P. Behöver inte oroa mig nu iaf att bilen ska bli smutsig med alla bilvårds produkter man fick tag på under prisutdelningen iaf! Kommer då inte annvända "air cleanern" kan jag ju säga hehe tack för en rolig helg!
                SM 2:a i Bassrace 119,9 2009!

                Comment


                • #53
                  Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

                  Originally posted by Fors View Post
                  Jag är då nöjd med helgen Spelade högre än vad jag trodde med mitt baslåde bygge jag gjorde på senkvällen inan utan något direkt ljus till godo och en kass sticksåg med böjd klinga :P. Behöver inte oroa mig nu iaf att bilen ska bli smutsig med alla bilvårds produkter man fick tag på under prisutdelningen iaf! Kommer då inte annvända "air cleanern" kan jag ju säga hehe tack för en rolig helg!


                  "air cleanern" är ju topppen
                  TEAM BERGET

                  Comment


                  • #54
                    Re: Tävling Mantorp 31juli o 1augusti

                    Sprutade min aircleaner i soprummet här vid lägenheten för d stank så jävligt när jag sprang runt där i och med att jag tvättade bilen.. där luktade den riktigt gott
                    Andreas Blåberg
                    Svensk Mästare BassRace 119,9 DB 2009
                    Svensk Mästare BassRace 129,9 DB 2011


                    Touched By Geiros

                    Comment

                    Working...
                    X