Announcement

Collapse
No announcement yet.

T A C K

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T A C K

    TACK!

    Här kommer stora tackposten för årets SM final!

    Till våra fantastiska domare! J:son speciellt, kul att se dig igen!!

    Till våra fantastiska sponsorer som gör det möjligt för oss alla att ses på såna här tillställningar och få hålla på med våra kära bilar och hobbies.

    Tack till Per Östman / Bilsport som varit väldigt tillmötesgående vad gäller allt från våra önskemål kring uppställande/praktiska genomförandet till våran chans att på rampen visa upp ett gäng olika bilar. Jag tror att rampen var den bästa exponering som Bilstereo fått i Sverige under de senaste 10-15 åren. Improviserat till 99% från min sida, och utan att jag ens tänkte på det så blev det en bil från i princip alla kategorier! Ibland blir det helt okej fast man själv inte ens begriper det (tack Kryddan, Putte, Melissa, Preinitz heter du va? (DD vanen hursomhelst!) och Jensclaudius för att ni vågade ställa upp. Som ni vet och sett så är ju inte jag så rädd att snacka inför 5000 pers, men jag vet att det inte är alla som vill det, så tack för att ni vågade ställa upp där på så kort varsel. Melissas färg i ansiktet var nånstans mellan det rosa på bilen och det röda i baklyset. Kryddan var bara likblek

    Och sist, men inte minst, Tack till alla tävlande som gjorde detta till en jättebra tävling. Vi fick brända basar, härliga diskussioner kring installationer och ljud, VÄRLDSREKORD i dBdragracing med mera med mera!

    Och så avslutar jag med ett STOR GRATTIS till alla goda resultat och en aning mer grattis till alla ni som vann på SM Finalen 2010! BRA kämpat, jag är grymt imponerad utav er alla, INKLUSIVE alla ni som håller på med dB relaterade grenar. Jag förstår mer och mer varje dag som går utav det ni gör, och jag blir bara mer och mer imponerad utav er med dB bilar, det skall ni veta.

    mvh
    Bilstereoförbundet med en touch utav Jonas egna tankar.
    Svenska Bilstereoförbundet
    EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace
Working...
X