Lite slappt av mig kanske, men vilket datum är det?
Jag har ju inte så långt dit, så det är ganska troligt att man tycker upp (beroende på datum dock).
Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
--------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
Lite slappt av mig kanske, men vilket datum är det?
Jag har ju inte så långt dit, så det är ganska troligt att man tycker upp (beroende på datum dock).
Ja eller så har jag inte löst nån licens för 2010 utan det stod kvar från 2009 då säsongen inte hade börjat när ja anmälde mig till elmia?
Jag minns inte om ja löste licens när ja köpte medlemskap.
Kan nån i förbundet kolla upp det kanske?
står registrerad som Fredrik Lindberg.
Vid senste updateringen av medlemsregistret (samt licenser) så föll alla de som löst licensen redan 2009 för 2010 bort, vi kommer att korrigera detta så fort som möjligt efter Mantorp.
Vid senste updateringen av medlemsregistret (samt licenser) så föll alla de som löst licensen redan 2009 för 2010 bort, vi kommer att korrigera detta så fort som möjligt efter Mantorp.
Eller strax innan om jag hinner; skall bara komma hem först på Torsdag em, fixa plaketter till pokalerna på SM, hämta en buss, lasta en buss och hinner jag sen nåt mer så skall jag fixa till listan.
(dvs, det var jag som missuppfattade infon jag fick från Jens)
Ber ödmjukast om ursäkt.
/Jonas
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment