Hej undrar lite om när det utskicket om bestälning av medåkar biljet och vilken klas man skall tävla i som va sagt att skickas ut för ett tag sen .kommer ????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
utskick...
Collapse
X
-
Re: utskick...
Utskickat kommer gå ut under v.11, dvs under denna veckan.Svenska Bilstereoförbundet
EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace
-
såg den va ute nu men har en liten fråga gällande medåkar biljetten betalar man alla på en gång vid inchekningen på fredagen om jag/vi ska va hela helgen eller om det kanske kan gå att lösa redan på torsdagen då jag redan är där då ..eller en om dagen ??Originally posted by Bilstereoförbundet View PostUtskickat kommer gå ut under v.11, dvs under denna veckan.
Comment
-
Vi har tyvärr inte möjlighet till incheckning under torsdagen.Originally posted by R4-Junior View Postsåg den va ute nu men har en liten fråga gällande medåkar biljetten betalar man alla på en gång vid inchekningen på fredagen om jag/vi ska va hela helgen eller om det kanske kan gå att lösa redan på torsdagen då jag redan är där då ..eller en om dagen ??
samtliga biljetter betalas när man hämtar ut sitt inträdespass.Svenska Bilstereoförbundet
EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace
Comment

Comment