Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lincens, medlemsskap och Elmia, Igen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lincens, medlemsskap och Elmia, Igen...

Hej, har kollat men inte hittat exakt dom svar jag letat efter... Kommer förmodligen bara lämna ön för elmia så något sm är ju inte intressant för mig i år.

Måste jag lösa tävlingslicens och medlemsskap för att vara med då? Eller någon av dom. Tänkte lösa helgpasset för detta event men kommer inte anlända till elmia förrens runt 12:00-13:00 på fredagen så jag kan ju inte delta på fredagens tävlingar men kan jag få komma in på området ändå?

Mvh
    -=Power From The Gods=-

Re: Lincens, medlemsskap och Elmia, Igen...

BTW, Hur är det med avgiften? Är den densamma oavsett vad man har för produkter i bilen? har väl typ 9 olika just nu och har ingen aning om vilka som sponsrar bsf och inte. Tacksam för svar
    -=Power From The Gods=-

Comment

Det räcker med ett helgpass för att kunna tävla.
      Kommer du inte före 12 blir det svårt att komma in på området.

Nytt för 2010 är att bilar utan passersedel inte ens kommer igenom första rondellen mot Elmia. Detta för att undvika obehörig trafik.

Skicka ett mail till förbundet genom vårt kontaktformulär på hemsidan så skall vi se hur vi kan hjälpa dig in redan på fredagen.

Startavgiften är lika för alla deltagare, oavsett produkter i bilen.
      Last edited by Bilstereoförbundet; March 12, 2010, 08:56.
      Svenska Bilstereoförbundet
      EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

Comment

När får man svar på mailet? Tänkte om utskicket skall gå ut denna vecka, så man vet om det finns platser kvar osv...

Tacksam för svar / Mvh
        -=Power From The Gods=-

Comment

Working...
        X