Men Demobilar från ej sponsrande billjudsföretag kommer inte att erbjudas:
Möjlighet att ha synlig reklam på bilarna
Tillåtelse att parkera på tävlingsområdet
Tillgång till laddström under tävlingen
Svenska Bilstereoförbundet äger rätten att avgöra om en bil anses sponsrad eller ej.
Detta görs enbart för att Svenska Bilstereoförbundets verksamhet bygger på sponsorer.
Företag som ej stödjer Svenska Bilstereoförbundet skall ej kunna dra fördel av Svenska Bilstereoförbundets verksamhet.
Så jag få altså inte tillgång till ström plats vid lävlings platsen för att jag har Blekingebilradio dikaler på bilen och att jag har Carbonize grejor i bilen
iså fall kommer det ett mail till er snart
www.blekingebilradio.se
------------------------- I need more bass !!!!!! -------------------------
Men Demobilar från ej sponsrande billjudsföretag kommer inte att erbjudas:
Möjlighet att ha synlig reklam på bilarna
Tillåtelse att parkera på tävlingsområdet
Tillgång till laddström under tävlingen
Svenska Bilstereoförbundet äger rätten att avgöra om en bil anses sponsrad eller ej.
Detta görs enbart för att Svenska Bilstereoförbundets verksamhet bygger på sponsorer.
Företag som ej stödjer Svenska Bilstereoförbundet skall ej kunna dra fördel av Svenska Bilstereoförbundets verksamhet.
Så jag få altså inte tillgång till ström plats vid lävlings platsen för att jag har Blekingebilradio dikaler på bilen och att jag har Carbonize grejor i bilen
iså fall kommer det ett mail till er snart
Anser du dig själv att ha en demobil för Carbonize?
Det du refererar till gäller DEMOBILAR och inte alla tävlande.
men då säjer ni imot er själva det står oxå:
Företag som ej stödjer Svenska Bilstereoförbundet skall ej kunna dra fördel av Svenska Bilstereoförbundets verksamhet
och jag har ju grejor från ej stödjande företag.
liksom på öland 09 då jag hadde GZ i bilen och fick betala dubbla start avgift.
så hur ni än vrider och vänder på det så få jag ju inte vara på tävlingsområdet och jag få ingen ladström
www.blekingebilradio.se
------------------------- I need more bass !!!!!! -------------------------
Comment