Announcement

Collapse
No announcement yet.

Organisationsförändring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Organisationsförändring

    Jag har idag meddelat övriga medlemmar i Svenska Bilstereoförbundets styrelse att jag kommer begära utträde ur styrelsen med omedelbar verkan.

    Anledningen består till 99% i att jag har extremt tung belastning på mitt jobb för närvarande. Ett pågående större varsel där jag i min roll som fackklubbordförande för 59 medlemmar sitter i mycket förhandlingar, en ny chefsroll för min egen del för en enhet med helt nya (för mig) produkter och dessutom ansvar för flytt av hela bolagets verksamhet från en kommun till en annan, i och med en sammanslagning med ett annat bolag. Möteskalendern är minst sagt rätt full.....

    Lägg därtill småbarnsförälder för 2 små.

    Kort och gott, jag har inte ork eller energi tillräckligt att jobba för Förbundets bästa just nu.

    Jobbet att hitta ersättare till min plats i Styrelsen är redan igång. Förhoppningsvis kan vi presentera den nye Styrelsemedlemmen efter Styrelsemötet nästa Torsdag - senast.

    Jag önskar Bilstereoförbundets styrelse och arbetsgrupper lycka till framöver och jag hoppas att arbetet som jag vet pågår för fullt kommer ge stora framgångar och upplevelser för tävlande, publik och sponsorer.

    Tack för mig.
    Jonas Holmgren
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Working...
X