Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken klass passar mig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken klass passar mig?

hejsan alla! jag undrar om det finns någon ljudguru som vill hjälpa mig lite! jag ska tävla 2010 med mitt ljud o ska bygga i en hgv med 4 stycken 12" men jag har för mig att man inte får bygga över ryggstödet i bilen stämmer detta!? för jag tror inte att jag kan få plats med dom 4 12" om jag ska ha rätt avstämning! på lådan! o ja stereon kostar mer än 30K! vill ni veta basar osv så bara hojta till! tacksam för alla svar! mvh maick

Re: lite hjälp med vilken klass som e lämplig

Det stämmer, under översta kant på baksätet i de minsta klasserna i ESPL och dBDrag. Tar du steget upp till ESPL Master eller dBDrag Super Street är det fritt! Likaså i tävlingsformen Bassrace.
    // Gurra
    BMW 530 med Alpine F1, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX

Comment

Re: Vilken klass passar mig?

okej okej! men hur vet jag då vilka e då dom mindre klasserna!? finns det någon max gräns för man för ha i basväg!? som sagt har jo mina 4 12" o jag e jo ganska så ny i detta! men man vill jo enda ha en chans

Comment

Re: Vilken klass passar mig?

Alla klasser finns på www.emmanet.se. Den enda klassen med begränsning på antal basar är en av dBDrag-klasserna. Street C heter den. Och just 4 tolvor får du lov att ha!
        // Gurra
        BMW 530 med Alpine F1, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX

Comment

Working...
        X