Jag har uppmärksammat att JBL är med och sponsrar WF i Tulsa samt har en monter på finalen med. Hoppas verkligen detta är ett trendbrott och att flera av de stora varumärkena som MTX, Rockford, kicker, pioneer mfl återvänder till dB dragracingen under 2010.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JBL på WF i Tulsa
Collapse
X
-
Re: JBL på WF i Tulsa
http://www.termpro.com/asp/lb.asp?Li...onID=596622831
Även pioneer verkar vara på väg tillbaka, de finns med som logga att välja i leaderboarden igen
-
Originally posted by Naughty Tee View PostJag har uppmärksammat att JBL är med och sponsrar WF i Tulsa samt har en monter på finalen med. Hoppas verkligen detta är ett trendbrott och att flera av de stora varumärkena som MTX, Rockford, kicker, pioneer mfl återvänder till dB dragracingen under 2010.
Utan att säga för mkt så håller de på med ett lass bilar inför 2010
Comment
-
Hade Varit intresant vad en JBL PA 2269H 18 "neo magnet hade presterat i bil.
9cm slaglängd
8000W i 2timmar maximal effekt utan Att Ge Upp herre jävlar.
JBL kan Bygga basar så det hade Varit intressant!
MVH / / Björn
[url] www.dbakuten.se [/ url]
Comment
-
De funkar även i bilarOriginally posted by dBAkuten View PostHade Varit intresant vad en JBL PA 2269H 18 "neo magnet hade presterat i bil.
9cm slaglängd
MVH / / Björn
[url] www.dbakuten.se [/ url]
Comment
-
x2. Är det nåt dem är bra på så är det just det. Man kan väl säga att det förmodligen är branschens mest kopierade produkter. Tror inte jag ljuger då faktiskt.Originally posted by dBAkuten View PostHade Varit intresant vad en JBL PA 2269H 18 "neo magnet hade presterat i bil.
9cm slaglängd
MVH / / Björn
[url] www.dbakuten.se [/ url]SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Hojtar till när jag får höra några priser. Priserna jag får e dock i dollars så plus moms frakt osv osv blir ju fan inte billigt i svedalaOriginally posted by dBAkuten View Post
Comment

Comment