Announcement

Collapse
No announcement yet.

V70 stereo ram

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • V70 stereo ram

    Tjenare någon som vet någon som säljer monterings ramar för enkel din till en v70 03a som desutom har inbyggd telefon brevid orginal apparaten. dom ja set hittils så måste man ta bort luren..

  • #2
    Re: V70 stereo ram

    finns hos din lokala volvo-verkstad.. finns säkert att beställa hem på typ mekonomen eller liknande också.. en polare åkte bara in till volvo och frågade så fixade dom det på en grisblink!
    \m/

    Comment


    • #3
      Re: V70 stereo ram

      aldrig sett en plast där du får behålla telefonen eller ens facket där telefon ska sitta till v70/s60

      Comment


      • #4
        Re: V70 stereo ram

        Jag läste bara halva frågan, har heller inte sett någon där telefonen får vara kvar.. men det måste ju finnas tycker jag. :S

        Edit: här kanske? http://www.bilradiohuset.se/sv/categ.../Monteringsram
        Last edited by LuffarN; December 18, 2011, 00:29.
        \m/

        Comment


        • #5
          Re: V70 stereo ram

          Originally posted by LuffarN View Post
          Jag läste bara halva frågan, har heller inte sett någon där telefonen får vara kvar.. men det måste ju finnas tycker jag. :S
          Jo ja håller med dig, vansinne att behöva bli utan den ?

          Men den kanske intergrerar med originalstereon? De vet ja inget om men kanske..? O tar man endå bort den så tänker de väl att man inte behöver telefonen heller

          Alt 2 att de blir för lite gods i plasten för att de ska vara stabilt?

          Comment


          • #6
            Re: V70 stereo ram

            som broder tuck antyder så hänger den ihop med stereon då den mutar ned ljudet osv, samt att de inte finns nå såna ramar, tjacka dig en BT maskin å stoppa i istället å skippa org tfn.
            De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........

            Comment


            • #7
              Re: V70 stereo ram

              Mjo nä blir en ram från åvan nämda länk. skiter i telefonen va ska man ha den när man har en mobil=) men tack föra alls svar=)

              Comment

              Working...
              X