Announcement

Collapse
No announcement yet.

vilket 4'' kit??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vilket 4'' kit??

tjaa!

letar efter ett 4'' kit 2-vägs kit som ska sköta mellan register och uppåt, tror det blir ett par DLS RW6 basar i botten, så ska gärna spela bra ihop med dom allt ska sitta i framdörrarna

ska försöka få till ett par låder till RW6 orna på ca 5-8 liter sen ett par låder till 4 orna oxå om det hjälper till o få ännu bättre ljud
    tacksam för svar

mvh// Henke
    Last edited by henke95; November 21, 2011, 22:50.
    Katrineholm

Re: vilket 4'' kit??

DLS R4 kitet kan va passande. Jag gillar det iaf sen kostar det inte så mkt.
    Har ibte hört RW6 men RM6 har jag i bilen och dem spelar på bra med fint drag i midbas o neråt iaf.
    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

www.garaget.org/Frippe_L

Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

Comment

Originally posted by Frippe_L View Post
      DLS R4 kitet kan va passande. Jag gillar det iaf sen kostar det inte så mkt.
      Har ibte hört RW6 men RM6 har jag i bilen och dem spelar på bra med fint drag i midbas o neråt iaf.
      okej kanske RM6 man ska köpa då :P men passar R4 kittet bra med dom oxå??

mvh
      Katrineholm

Comment

Utan att ha lyssnat på RM6 så är jag tämligen säker på att RW6 spelar värre i det register som du kommer använda dom, speciellt om du kör portad låda på ca 9L per element avstämt runt 40Hz.
        Mitt projekt: Volvo V60
        BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Originally posted by ChriZtoffer View Post
          Utan att ha lyssnat på RM6 så är jag tämligen säker på att RW6 spelar värre i det register som du kommer använda dom, speciellt om du kör portad låda på ca 9L per element avstämt runt 40Hz.
          jo de tror jag oxå men ska ju sitta i en dörr så blir svårt med så stor låda så :/
          men får se har en dörr lös att prova lite olika vatianter på
          Katrineholm

Comment

Working...
          X