funderar mellan gz plutonium 4'' kit eller dls scandinava 3? vilka passar bra med mitt dd kit?=)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mellanregister!
Collapse
X
-
Re: mellanregister!
både gz plutonium och dls scandinavia låter bra, så de är smaksak vilket du kommer gilla bäst, har du plats för en 4"are så hade jag personligen kört på det. Har ingen aninig om vad du har för dd kit, men antar du tänkt använda midbasar från det? isåfall får du dela dom aktivt och då kan du ju matcha ihop vad som helst,
-
japp tänkt köra endast middarna =) HU e kenwood bt61 och steget Celestra Fa475X men har en S70. ska modifiera brädan =)Originally posted by M-icke View Postbåde gz plutonium och dls scandinavia låter bra, så de är smaksak vilket du kommer gilla bäst, har du plats för en 4"are så hade jag personligen kört på det. Har ingen aninig om vad du har för dd kit, men antar du tänkt använda midbasar från det? isåfall får du dela dom aktivt och då kan du ju matcha ihop vad som helst,
Comment
-
Du kommer aldrig komma i mål om du inte sätter upp ett målsnöre!Originally posted by ville91 View Postaa som vanligt :P
Dvs, BESTÄM dig för en storlek, sen kan vi börja prata urval.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Ingen dum idé! Om du nu ändå ska bygga om brädan och det finns plats så kan du absolut köra med ett 5,25" kit, då får du skapligt med midbas därifrån också om du monterar dom riktigt stumt och tätt.Originally posted by ville91 View Postannars har jag en tanke på en dd 5.25'' kit ist i brädan=)
Comment
-
Hahaha alltså du är ju helt otrolig! Det där tror jag på först när jag ser bilder på det monterat och klart i bilen!
Du kommer garanterat hinna ändra dig femtielva gånger till. Men tills dess att du verkligen har monterat nånting och TESTAT så kommer då inte jag komma med fler förslag, nu får det räcka.
Comment
-
jag vet ej:P antingen kör jag på dd Middarna med 4orna ist.... lr med gz...Originally posted by ChriZtoffer View PostHahaha alltså du är ju helt otrolig! Det där tror jag på först när jag ser bilder på det monterat och klart i bilen!
Du kommer garanterat hinna ändra dig femtielva gånger till. Men tills dess att du verkligen har monterat nånting och TESTAT så kommer då inte jag komma med fler förslag, nu får det räcka.
Comment

Comment