Announcement

Collapse
No announcement yet.

lite mer tekniskt ingående ang org stereon i audi s3..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lite mer tekniskt ingående ang org stereon i audi s3..

    hur pass "bra" är orginalstereon "audi symphony" förutsatt att man kör externa steg?

    är det själva HU'n som processar ljudet eller sitter det något slutsteg någonstans i bilen? för det borde gå att skicka typ linein och sen front/rear/sub som aux ut.. iaf om man värmer upp lödkolven... någon som provat?

    fördelen är ju att den passar och ser helt orginal ut, vilket är målsättningen, man ska inte se att någon varit där och pillat..

    helst hade jag nog velat ha tag i navin till audisarna, samt köra någon form av musikspelare (trött på hackande cdskivor i cdväxlaren.) som man kan styra ifrån HU'n..


    har lite skit liggandes på hyllan som jag funderar på om det inte är dags att montera i bilen, förutsatt att jag nu gillar bilen även efter vintern som en lite busigare brukis....

    isf finns det redan ett amega q-comp 60 (nya kittet) och ett genesis st100 (som ska kompletteras med ett till) samt att det lär bli en hel del butylmatta..

    gillar midbas och om det mot förmodan hamnar en baslåda i bilen lär det bli någon extremt liten osynlig variant.. lär inte tävla med det heller så inga tävlingsregler behöver beaktas..

    hoppas man inte blir totalt idiotförklarad för man inte vill ha alpine hu, 4st 12or och 5kw slutsteg..
Working...
X