Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips på billig HU?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips på billig HU?

Hejsan! Jag har kollat runt lite efter en billig HU men lämnar nu över till er.
    Jag har hitils fått bygga i morsans bil men ska nu börja bygga i min egen då jag nyligen tagit körkortet. (många undrar hur hon står ut) och hon vill ha kvar stereon då hon äntligen lärt sig hur den fungerar.

hur som hellst så är jag student och arbetssökande så budgeten är väldigt tight just nu. därför behöver jag tips på en bra och billig HU, runt 500lappen +/- nån hundring.

Krav jag tänkt mig
    1: usb
    2: Hög/Lågpass filter
    3: Hyfsad EQ
    4: Bra kvalité
    5: Fjärrkontroll (inte nödvändigt)

Är det något mer jag bör tänka på i och med att jag ska ha bas och andra högtalare drivna av slutsteg?
    \m/

Re: Tips på billig HU?

Köp en begagnad !
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

Comment

Originally posted by Kulan View Post
      Köp en begagnad !
      begagnad eller inte så söker jag fortfarande tips på några hyfsade modeller!
      \m/

Comment

För 500:- är du nog förpassad till att köpa begagnat precis som Kulan säger. Angående modeller borde nästan vilken som helst från ex. Alpine/Pioneer/Kenwood som uppfyller dina krav fungera

Comment

har sett att Alpine är väldigt omtyckt av många, har en pioneer just nu men kan inte ha kvar den som sagt.. men jag får kika lite i köp/sälj här och blocket osv.
          \m/

Comment

Working...
          X