Announcement

Collapse
No announcement yet.

intressekoll på mitt ljud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• intressekoll på mitt ljud

Hej!
    Jag ville göra en intressekoll på mitt ljud men vill inte lägga in det på köp o sälj ännu. ni får gärna kommentera om det är bra priser osv.

basar: 2st SPL Dynamics 300D2S(1000rms) pris:3000kr
    http://www.dbakuten.se/detail-item_id-318402

slutsteg: SPL dynamics ice 3500.1 pris:3000kr
    http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=318348
    basremote ingår i priset dock så är ena foten sönder då den har vibrerat sönder vilket verkar vara ett vanligt förekommande på dessa steg. orginal kartong fattas. steget har ett par små märken i sig där av priset.

batterin: 2st Running bull 95ah pris 1500kr/st
    1st banner running bull 95ah pris 1800kr(nyare än dom andra 2)
    polskor från skyllemarks ingår
    http://www.blekingebilradio.se/produ...ategory_id=199

som sagt detta är en intressekoll.
    Last edited by lillkimpa; September 12, 2011, 14:17.

Re: intressekoll på mitt ljud

intressekoll kanske var fel rubrik men skulle gärna uppskatta om ni kommenterar om nitycker att priserna är rimliga osv...

Comment

Rent spontant så tycker jag att batterierna var lite dyra, jag skulle inte betala så mycket för begagnade batterier då man har dålig koll på skicket och hur dom har blivit behandlade.
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

okej dom 2 som är billigare kan jag ju gå ner till 1300 då dom är ca 5månader äldre än det dyrare, dom har blivit bra behandlade så dom är inget alls fel på dem och har laddats rätt så bra men aldrig dragits ut helt. det nyare av dem har suttit fram och dom andra suttit bak. har bara drivit slutsteget och ett 2kanalt på dem även stereon har ju gått på dem oxå och lite neon. så dom har ju inte vart under så stor press. . så skicket är ju bra på dem

Comment

Ett nytt running Bull 95 ah får man för 1995 kr, så enligt mig är det mer värt att köpa ett nytt..

Comment

Originally posted by Oloof View Post
            Ett nytt running Bull 95 ah får man för 1995 kr, så enligt mig är det mer värt att köpa ett nytt..
            men då får du någon form av personlig rabatt eller så menar du 70ah batterina då dom kostar nya 1995kr, blekingebilradio säljer 95ah för 2697kr och backes ljudbyggeri 2495kr enligt prisjakt.nu

Comment

Gäller 1500 kr per batteri eller för båda batterierna?
              Last edited by Vincent Qvarfordt; September 12, 2011, 14:01.

Comment

per batteri men kan gå ner till 1300 då vissa tycker att 1500 är högt.om det blir att jag säljer batterina
                Last edited by lillkimpa; September 12, 2011, 14:19.

Comment

Jag ska ha minst ett batteri till mitt bygge, hör av dig om du bestämmer dig för att sälja.

Comment

Originally posted by lillkimpa View Post
                    men då får du någon form av personlig rabatt eller så menar du 70ah batterina då dom kostar nya 1995kr, blekingebilradio säljer 95ah för 2697kr och backes ljudbyggeri 2495kr enligt prisjakt.nu
                    TH Pettersson i Göteborg säljer 70ah för 1550 kr och 95ah för 1995 kr.
                    Ingen personlig rabatt

Comment

Originally posted by Oloof View Post
                      TH Pettersson i Göteborg säljer 70ah för 1550 kr och 95ah för 1995 kr.
                      Ingen personlig rabatt
                      okej, det var väldigt billigt men som sagt jag har ju kollat på prisjakt och då visade dom bara dom 2som jag skrev längre upp

Comment

Det bevisar att prisindikationer man kan få på diverse priskontrollsajter inte alltid stämmer och lokalt kan det skilja mycket. Med andra ord kanske man kan säga att potentiella köpare från Göteborgstrakten inte kommer vara lika sugna som de från delar av landet där de kostar som på prisjakt.

Överlag är värdet på saker man ska sälja exakt det som köparen är beredd att betala, som vanligt. Kostar en sak 4000 ny så kan man ofta utgå från att beg från privatperson så bör den produkten kosta hälften, dvs 2000. Ett undantag som jag dock aldrig begripit är begagnade Playstation 3: or som kostar lika mycket (eller tom MER) än nya? Det är ett mysterium jag aldrig kommer fatta.

/mt4base

Comment

Working...
                        X