Announcement

Collapse
No announcement yet.

Färga om golvmatta.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Färga om golvmatta.

God kväll!
    Är det någon som har erfarenhet av hur man på något sätt kan färga golvmatta.
    Idag är mattan blå, och den ska bli svart.
    Det går ju att färga kläder i tvättmaskinen, men mattorna går nog inte in. Inte i min 7kg hemma iaf..
    Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
    --------------------------------------------------------------------------------
    Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
    PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

Re: Färga om golvmatta.

Jag färgade om min matta i min nissan från grå till svart med textilfärg på sprayburk. Det är inget direkt slitage på mattan så jag vet inte hur slittåligt det är.
    Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

Comment

Vart hittade du det?
      Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
      --------------------------------------------------------------------------------
      Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
      PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

Comment

Ska se om jag kan hitta vilken websida det var. Det var iaf en dansk firma med svensk site.

Comment

Originally posted by jensclaudius View Post
          Ska se om jag kan hitta vilken websida det var. Det var iaf en dansk firma med svensk site.
          Ja kolla nu :P Jag skall göra samma sak som du gjorde i din nissan i saaben då den ljusgråa skitmattan e mindre kul!

Comment

Provade bonnmetoden med en vanlig sprayburk förut, funkade helt ok =)

Inget man skulle göra på ljusare mattor kanske, men på blått borde det gå

Comment

Varsågoda

http://www.carlab.se/shop/sprayfarg-...l-172342p.html

Comment

Vet att Team dBAkuten gjorde som Svartstreck i första Astron. Så fort den blev smutsig så tog de fram sprayburken

Comment

Working...
                X