Announcement

Collapse
No announcement yet.

Listpris på gamla produkter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Listpris på gamla produkter?

Har haft inbrott i bilen och blev av med hela klabbet. CD, steg, framsystem och baslåda.
    Slutstegen säljs fortfarande idag, men de övriga grejerna är numera utgånga modeller.
    Jag har kvitto på allt, men pryttlarna är köpta på rea med ganska nedsatta priser som inte alls ligger i linje med dåtidens listpriser.

Nån som vet Var kan jag hitta info om gamla listpriser, och hänvisa försäkrigsbolaget till dessa?

Cd: Pioneer DEH-P8600MP
    Framsystem: Phoenix Gold RSD 6.5 Comp
    Bas: Phoenix Gold Octane ZR10 D4

Om det är nån i Sthlms området som blir erbjuden att köpa några av dom här grejerna med diverse brytmärken i, PM'a mig så kommer jag med hagelbrakaren...

Re: Listpris på gamla produkter?

Originally posted by jrj View Post
    Har haft inbrott i bilen och blev av med hela klabbet. CD, steg, framsystem och baslåda.
    Slutstegen säljs fortfarande idag, men de övriga grejerna är numera utgånga modeller.
    Jag har kvitto på allt, men pryttlarna är köpta på rea med ganska nedsatta priser som inte alls ligger i linje med dåtidens listpriser.

Nån som vet Var kan jag hitta info om gamla listpriser, och hänvisa försäkrigsbolaget till dessa?

Cd: Pioneer DEH-P8600MP
    Framsystem: Phoenix Gold RSD 6.5 Comp
    Bas: Phoenix Gold Octane ZR10 D4

Om det är nån i Sthlms området som blir erbjuden att köpa några av dom här grejerna med diverse brytmärken i, PM'a mig så kommer jag med hagelbrakaren...

tyvärr kommer du inte få värst mycke av försäkringsbolaget då de är hyfsat gamla grejer, även om dom hade ett väldigt dyrt/högt pris när dom fanns. för dom gör sjukt feta nedskrivningar på grejerna för varje år som gått. ja kommer inte ihåg hur många procent de är dom skriver ner värdet med för varje år med de kanske någon annan här har koll på. hoppas du hittar dom långfingrade pundarna eller va de nu är för cp:n som varit i farten.
    Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

Comment

Kanske räcker för dem?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=28720
      http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=170074

Comment

Högtalare och basar listade 1500 st när vi tog in dem.
        /tycker Erik.

Comment

Okay, har du nån aning om vart man kan hitta info om det?
          Eller rättare sagt, vart försäkringsbolaget kan hitta info om det...

Comment

Originally posted by jrj View Post
            Okay, har du nån aning om vart man kan hitta info om det?
            Eller rättare sagt, vart försäkringsbolaget kan hitta info om det...
            Det finns ju inte online längre, men om det funkar för dem så kan de gärna få mitt telefonnummer.

PMa isåfall.

mvh Jonas
            SM-guld 2007 och 2008.
            Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Guld, fan vad schysst!

Comment

Allt över 3år är 0kr för försäkrings bolagen när det gäller elektronik! Om du nu inte träffar en väldigt snäll skadereglerare!
                Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
                www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
                www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Working...
                X