Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips på val av HU med tidskomp och LP/HP filter samt variabel belysning !?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips på val av HU med tidskomp och LP/HP filter samt variabel belysning !?

Jag har jätte svårt att hitta en ersättare till min gamla kenwood 9537 , hade den haft röd belysning skulle jag fortfarande haft den.

Det handlar för mig om att få tag på bra ljud , bra funktioner , bra dsp , bra eq , tiltläge , ja nästan allt i ett utan att behöva knåpa ihop boxar o sånt där.

Jag letar som en tok men har inte fastnat för något direkt , och nu behöver jag hjälp av er andra tokar.

Min dröm är givetvis Pioneer dex p99 rs , men är den verkligen värd sina pengar ?

Vilken spelare är mest kompetent anser ni av BRA spelare att kunna ha både till party och lite mer finlyssning.

Mvh Niklas

Re: Tips på val av HU med tidskomp och LP/HP filter samt variabel belysning !?

Lyckas du ragga tag på en fin Eclipse 8445 är den ett riktigt välljudande alterntiv. Speciellt om man ser till sista listpriset på 4495:- dock har den EJ tiltbar front. Om du syftar på att ha den i olia lägen.
    Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
    ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

Comment

P99RS, ingen tvekan om att den är värd sina pengar.
      Bytte ut min P9:a mot den och är toknöjd.
      Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

Comment

Originally posted by Lonefox View Post
        Lyckas du ragga tag på en fin Eclipse 8445 är den ett riktigt välljudande alterntiv. Speciellt om man ser till sista listpriset på 4495:- dock har den EJ tiltbar front. Om du syftar på att ha den i olia lägen.
        Bra förslag , den låter tokbra. Har nämligen ägt en innan , ett problem som jag inte beskrev var USB funktion med

Mvh Nikke

Comment

Originally posted by nosfaratu View Post
          Bra förslag , den låter tokbra. Har nämligen ägt en innan , ett problem som jag inte beskrev var USB funktion med

Mvh Nikke
          Har inte ägt en själv....... ÄGER en
          Ja jo DET ställer till en del bekymmer ja.
          Då kan jag dessvärre inte tipsa dig om ngt.
          *Backar undan från tråden*
          Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
          ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

Comment

Har man pengarna, tveklöst en p99rs.
            /tycker Erik.

Comment

Working...
            X