Announcement

Collapse
No announcement yet.

slutsteg till cdt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slutsteg till cdt

Har köpt mig ett cdt es-520 framsystem och min fråga är vad för slutsteg ska man slå till på?

har fastnat lite för massive audio nano steg

vad tycker ni man ska köra?

vill ha ett bra steg men vill inte lägga 10k på de får gärna vara 4kanal då jag tänkte köra ett likadant system bak
    saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Re: slutsteg till cdt

nano stegen låter trevligt, annars är ground zero uranium (sq stegen) ett bra val, finns både som 2och4 kanal, men är ju dyra än nano,

Comment

skulle hällst vilja ha ett steg under 5k om de är möjligt!
      men uranium steget fixar de att driva 2st såna cdt system fullt ut?
      saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Originally posted by micke999 View Post
        skulle hällst vilja ha ett steg under 5k om de är möjligt!
        men uranium steget fixar de att driva 2st såna cdt system fullt ut?
        uranium 4125sq tror ja lämnar runt 140w rms/kanal, så de räcker gott å väl,

såg du e från västerås, kolla med bilstereohörnan om de inte har nått sinfoni 4 kanal kvar, snackade med dom för nån mån sedan om de å då fanns de iaf, tror de såldes under halva priset, å då har du väldigt mycke välljud, inte lika mycke effekt som nano eller gz steget, men tror du klarar dig endå,

Comment

Originally posted by M-icke View Post
          uranium 4125sq tror ja lämnar runt 140w rms/kanal, så de räcker gott å väl,

såg du e från västerås, kolla med bilstereohörnan om de inte har nått sinfoni 4 kanal kvar, snackade med dom för nån mån sedan om de å då fanns de iaf, tror de såldes under halva priset, å då har du väldigt mycke välljud, inte lika mycke effekt som nano eller gz steget, men tror du klarar dig endå,
          köpte framsystemet av dom kommer köpa de mesta till bygget av dom som de ser ut!får kolla med dom om sifoni steget.
          saab 9000 pioneer-

www.garaget.org/micke999

Comment

Working...
          X