Announcement

Collapse
No announcement yet.

autostudio x2000 + hcca 12"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • autostudio x2000 + hcca 12"

    hejsan . tänkte kolla med er här innnan man ger sig på ngt man inte skulle gjort.
    har en mazda 323 3d som jag byggt lite ljud i sen kom polaren o sa att han hade ett autostudio x2000 liggandes som skulle lämna 2000wrms (sägs det) men att gain potten va lite kajko så det slog av o på sig ibland när man sänkte o höjde.men bröt man lite på gain potten så kunde det funka.

    frågan är om ett sådant steg skulle funka att driva en hcca 12 eller 15" med ? eller är steget inte värt att skicka iväg på lagning ?

    tips på firmor runt linköping som skulle kunna tänkas laga detta mottages gärna mvh

  • #2
    Re: autostudio x2000 + hcca 12"

    Det är ett bra slutsteg som helt klart är värt att laga.
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

    Comment


    • #3
      Re: autostudio x2000 + hcca 12"

      Mkt bra steg, helt klart värt att laga! Har han kvitto o kartong till steget?
      Svensk Mästare 5 gånger...

      Comment


      • #4
        Re: autostudio x2000 + hcca 12"

        kvitto vet i tusan har jag inte frågat honom om men kartong med lite papper o ngt mer finns iaf

        okej då ska jag försöka hitta ngn som vill laga det då. ljudia hade ngn kille som kunde laga men ifall dom inte kunde laga det så ville dem ha steget att plocka delar av ist för betalning för nerlagd tid o det är inte intressant . då kan ja lika gärna löda kablar o ha en lös pott på utsidan.

        Comment


        • #5
          Re: autostudio x2000 + hcca 12"

          Killen som lagar åt Ljudia är väldigt duktig, han lär kunna fixa dina pottar!
          BMW E38 740
          BMW M5 -01
          bilradiohuset.se
          SM-guld 2012

          Comment


          • #6
            Re: autostudio x2000 + hcca 12"

            då ska ja ta o skicka iväg det på måndag. tackar för all hjälp. återkommer säkert mvh

            Comment

            Working...
            X