hej hej sitter och grubblar över lådan som skall byggas i min calibra.
Till fråga 1: var peakar en calibra som är full dämpad + att det blir ett väggbygge?
fråga 2: Skalla ha 6st rockford T110d2
r i en portad låda slottport.
och har labbat lite i bassbox pro och kommit fram till en låda på 240L med en slottport 190x600x500mm i 25mm mdf. får denna att peaka 45hz i programet.
ska jag lägre lr ligger den bra där.
bilen ska va för utställning så det ska demas i den så det ska gå att spela högt med musik och ton. men mest musik.
och dessa basar kommer drivas av två rockford T20001bd steg som ger sammanlagt ca:4800wrms
och det kommer finnas en skaplig batteribank.
Vill va rätt så säker på siffrona innan det börjas byggas då det inte blir så lätt att göra större ingrepp på det när det är färdigbyggt..
Till fråga 1: var peakar en calibra som är full dämpad + att det blir ett väggbygge?
fråga 2: Skalla ha 6st rockford T110d2
r i en portad låda slottport. och har labbat lite i bassbox pro och kommit fram till en låda på 240L med en slottport 190x600x500mm i 25mm mdf. får denna att peaka 45hz i programet.
ska jag lägre lr ligger den bra där.
bilen ska va för utställning så det ska demas i den så det ska gå att spela högt med musik och ton. men mest musik.
och dessa basar kommer drivas av två rockford T20001bd steg som ger sammanlagt ca:4800wrms
och det kommer finnas en skaplig batteribank.
Vill va rätt så säker på siffrona innan det börjas byggas då det inte blir så lätt att göra större ingrepp på det när det är färdigbyggt..