Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jordpunkt i Audi A4 - 04

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jordpunkt i Audi A4 - 04

    Hejsan!

    Har börjat så smått och få igång verksamheten. Då budgeten är begränsad och jag bara handlar "bättre begagnat" så tar det lite tid. Men nu börjar det dra sig åt montage av slutsteg och då tänkte jag att det borde ju finnas någon på detta eminenta forum som kan svara på denna fråga.

    Vart finner jag en bra jurdpunkt i min Audi A4 Avant från 2004?

    Har i mina tidigare Golf 3or alltid dragit jorden till bältesfästet i baksätet och det har fugerat kanon. Har inte forskat någe i hur det ser ut i Audin än. Men om någon vet nån bra plats för jordpunkt så vore detta kanoners!

    MVH Jocke

  • #2
    Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

    Originally posted by j00k3 View Post
    Hejsan!

    Har börjat så smått och få igång verksamheten. Då budgeten är begränsad och jag bara handlar "bättre begagnat" så tar det lite tid. Men nu börjar det dra sig åt montage av slutsteg och då tänkte jag att det borde ju finnas någon på detta eminenta forum som kan svara på denna fråga.

    Vart finner jag en bra jurdpunkt i min Audi A4 Avant från 2004?

    Har i mina tidigare Golf 3or alltid dragit jorden till bältesfästet i baksätet och det har fugerat kanon. Har inte forskat någe i hur det ser ut i Audin än. Men om någon vet nån bra plats för jordpunkt så vore detta kanoners!

    MVH Jocke
    Är det inte bara att ta vilket ställe som helst där det går att skrapa fram plåten och skruva?

    Comment


    • #3
      Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

      Vet inte hur mycket som skiljer a3 ifrån a4 men jag har iaf jordat på bältesfästet. Fungerar bra
      För mycket är lagom

      Comment


      • #4
        Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

        Originally posted by Punti View Post
        Vet inte hur mycket som skiljer a3 ifrån a4 men jag har iaf jordat på bältesfästet. Fungerar bra
        Låter ju kanon det Får pröva det till å börja med iaf då

        Comment


        • #5
          Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

          jag har audi a6 -04 det är nog ingen skillnad, bältesfäste där bak fungerar(slipa den färgen bara)

          Comment


          • #6
            Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

            Originally posted by Punti View Post
            Vet inte hur mycket som skiljer a3 ifrån a4 men jag har iaf jordat på bältesfästet. Fungerar bra
            Gjorde samma på min A3, det fästet verkar sitta stabilt i ramen

            Comment


            • #7
              Re: Jordpunkt i Audi A4 - 04

              massor med bra svar! Som vanligt på detta forum Man tackar och bockar! Ett bekymmer mindre å tänka på

              Comment

              Working...
              X