Announcement

Collapse
No announcement yet.

STULET: 2st Hifonics steg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: STULET: 2st Hifonics steg

Det jag undrar är om många "skumma" hänger här på forumet och läser måntro?

Comment

tyvär så är det allt för många folk får gärna göra ett försök att sno mina saker (om dom lyckas) men får jag tag på dom så kommer dom önska att polisen hade hittat dom före mig
      TEAM BROSSAN

SM 2:a i outlaw på Easca SM

Comment

tur att du fått sakerna tillbaka, det händer nog inte många.

inatt var det nån typ som smög runt min bil och kikade in genom fönstren. som tur har man en naka, som de flesta okunniga tar som något billigt skit eller orginal.

Comment

Originally posted by twostroke View Post
          som tur har man en naka, som de flesta okunniga tar som något billigt skit eller orginal.
          Jag har alltid haft Nakamichi och har glömt bilen olåst många gånger utan problem! Numer har jag larm efter inbrott där de lämnade Nakan men tog mitt Alpinesteg!
          Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

Comment

Originally posted by diq View Post
            Jag har alltid haft Nakamichi och har glömt bilen olåst många gånger utan problem! Numer har jag larm efter inbrott där de lämnade Nakan men tog mitt Alpinesteg!
            Då en Nakamichi spelare inte ser ut att vara så extrem och dyr, som dom egentligen är så kanske det är därför dom låtit den vara?

Originally posted by madcap View Post
            va?

skönt att få sina grejor tillbaka iaf + lite pengar på det om jag fattat rätt?
            Du förstod helt rätt.

Det sjuka är att jag trodde dom skulle få slita som djur för att få bort prylarna, om jag någon gång skulle få inbrott. Men använder man kofot så löser sig det mesta verkar det som.. :P

Comment

[Quote = twostroke , 48606 ] tur Att du Fett sakerna Tillbaka , Det Händer NOG integra manga.

inatt var DET nan typ SOM- smog runt service min bil OCH kikade i Genomet fönstren . SOM TUR Har man en Naka , SOM de flesta okunniga tjära SOM något billigt skit Eller originalet. [/ QUOTE ]

ja de ser onekligen tråkiga ut och det kanske är medvetet gjort men vilken tur du har haft grattis men jag vet inte om jag vill träffa på tjuvarna (tjyven) för då kanske man har suttit i fängelse =utan bil +ljud samt fam =öde

Comment

Re: STULET: Digital Design 9917 osv

Ja, då var det dags igen!
                Förra gången fick jag tillbaka prylarna med kraftig ränta, så, då gick det bra.

Nu har jag blivit bestulen för två veckor sedan igen.
                Det i ljudväg är bla följande:

Digital Design 9917
                2st Spl dynamics 12".
                Alpine 9855r.

Hela mitt garage blev i princip rensat på allt ifrån elverk, verktyg till ljud och motorsaker till min sportbil. För mycket för att veta vad som blivit stulet.

Den saken som utmärker sig borde vara en, "lilla" basen. DD 9917.
                Hör av dig om du vet någon som skall sälja en. Finns kännetecken.

Andreas_rudin@live.se / 073-8413372
                Last edited by SaTN; February 28, 2013, 21:45.

Comment

Working...
                X