Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spella musik med laddare inkopplad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spella musik med laddare inkopplad?

Hejsan, undrar om det kan bli nått knas för bil/ljud/laddare om jag spelar musik samtidigt som jag har laddaren inkopplad? bilen kommer ju vara avstängd när jag spelar.
    Laddaren är en Ctek Multi Xs 7000.
    Om det är okej att ha det såhär, vilket lägge på laddaren ska jag använda, Normal, Supply eller Recond?

Mvh mikael
    Last edited by m.persson86; July 26, 2013, 18:30.

Re: Spella musik med laddare inkopplad?

Ja de är ok att spela musik med en laddare ( eller flera ) inkopplade samtidigt.

Comment

just xs 7000 har ja pajat en när ja spela med min anläggning. den visar att den laddar en kort stund sen går den över i protect läge eller visar att de är full laddat fast de inte är de. så kör en xs 25000 om du ska stå o demo köra.
      Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

Comment

Originally posted by perkan View Post
        just xs 7000 har ja pajat en när ja spela med min anläggning. den visar att den laddar en kort stund sen går den över i protect läge eller visar att de är full laddat fast de inte är de. så kör en xs 25000 om du ska stå o demo köra.
        Jag har spelat å laddat med både 7000 och 25000. Kanske hade tur då?

Comment

Originally posted by Tunnan View Post

Båda modellerna har även funkat för mig utan problem.
          /Conny
          Aktuellt SQ bygge - KIA CEED SW 2020 (Långtidsprojekt)
          SQ bygge - (Skoda Fabia 2016)

Comment

Originally posted by Tunnan View Post
            ja eller så fick ja ett måndags ex hehe. fast de är väl bara att testa. de värsta som kan hända är ju att den pajar o xs 7000 är ju inte så mega dyra. så de är ju inte flera tusen som går åt skogen.
            Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

Comment

Originally posted by perkan View Post
              ja eller så fick ja ett måndags ex hehe. fast de är väl bara att testa. de värsta som kan hända är ju att den pajar o xs 7000 är ju inte så mega dyra. så de är ju inte flera tusen som går åt skogen.

Gillar din inställning de värsta som kan hända är att man får gå snus lös månaden ut Funkar de illa så kan du ju skriva det här och göra det klart att cirka 50% inte vil sig av dom
              RE, DD, Pioneer

Comment

Tack för svaren, fungerade fin fint för mig iallafall

Comment

Även jag har dödat en liten Ctek, men jag vet inte om det var 7000 eller 3600...
                  Tror det var en 7000, men jag är osäker.

Comment

Working...
                  X