Tjenare på er har problem! allt är igång nu men får skit ur stegen! bilen har en orginal 24-12 volts omvandlare som cd och boxar är kopplade till och stegen är kopplade på ena batterier och har mätt upp det, 12.8 volt avstängd motor och 15,3 med motorn på. nu till problemet, När rca kablarna är på plats får ja knappt nått ljud alls, får lite men låter som en sprängd bergsprängare
och tar jag ur dom och sätter i så mitten piggen är kvar i utan att signalkabeln jordar så blir det mycket mer volym men sjuhelvetes störningar med bilen avstängd.
vad jag funderat på är om de sne drar genom signal kablarna mellan omvandlaren och batterierna
eller är det nån som har nån bättre förklaring? skall testa imorgon att kopla in stereon på samma försörgning som stegen och se om det tar bort problemet.
Är tacksam för all hjälp jag kan få!
Mvh Alex
och tar jag ur dom och sätter i så mitten piggen är kvar i utan att signalkabeln jordar så blir det mycket mer volym men sjuhelvetes störningar med bilen avstängd.vad jag funderat på är om de sne drar genom signal kablarna mellan omvandlaren och batterierna
eller är det nån som har nån bättre förklaring? skall testa imorgon att kopla in stereon på samma försörgning som stegen och se om det tar bort problemet.Är tacksam för all hjälp jag kan få!
Mvh Alex

. Jag borde sova oftare.
men skall testa det du sa och se om det funkar bättre den vägen fram tills omvandlaren blir inköpt.och denna gången inte ha så bråttom å mäta innan istället för att bara testa.
Comment