Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behöver inspiration!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Behöver inspiration!

    hejsan!

    Jag var på Elmia på Lördagen med hopp om att få lyssna på lite schysta SQ-bilar. Men jag tyckte dessa var väldigt få och när jag hittade en C4 (Se bild) som riktigt intressant ut, så höll de på att packa ihop Det flesta hade bara 12st midbasar + massa subbar där det bara lär vass platt å tråkigt!



    Finns det någon annat event eller något, där man kan få lyssna lite? Har hållit på med massor av Hemma-Hifi men aldrig i bilen, därför behöver jag en referens till mitt bygge just nu!

  • #2
    Re: Behöver inspiration!

    Mariestad eller Helsingborg 1 maj.
    Vis vobiscum sit!

    Comment


    • #3
      Re: Behöver inspiration!

      Seastream garage har ett event 17 April (se deras hemsida),är inte långt från stockholm.

      Där kanske finns väljudande bilar.

      Comment


      • #4
        Re: Behöver inspiration!

        Mariestad eller Helsingborg, humm får se blir ju säkert 800kr i soppa pengar vilket inte känns helt värt det. Men ska se vore skit kul å se (höra)!

        Ahaa 17:e! Ska kolla upp det...

        Men det görs inga små träffar bara för att snacka lite skit å lyssna lite? Jag skulle vilja att någon mer erfaranhet lyssnade på min bil sen

        Kanske borde till lagt att jag bor nån mil Söder om Stockholm.

        Comment


        • #5
          Re: Behöver inspiration!

          http://www.seastreamsgarage.se/FP%20Flyer.html borde vara en aning närmare än Mariestad och Helsinborg
          Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
          ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

          Comment


          • #6
            Re: Behöver inspiration!

            Jo blev tipas om den i en annan tråd! Jag dyker upp där, som sagt synd att bilen inte e klar.

            Comment

            Working...
            X