Hej min första fråga här på forumet
Köpt en beg bil och i den är en Clarion DXZ528R och blir inte klok på hur den funkar med inställning mm.
Finns det någon som kan hjälpa mig
Köpt en beg bil och i den är en Clarion DXZ528R och blir inte klok på hur den funkar med inställning mm.
Finns det någon som kan hjälpa mig
