Announcement

Collapse
No announcement yet.

Naken 21 åring enkelska från Gordon !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Naken 21 åring enkelska från Gordon !

    Nu tror ni givetvis att jag är en gammal snuskhummer, som av misstag postar i fel forum, men nix, det är inte någon amatör porr som kommer här, utan genuin Genesis slutstegs porr.

    Nu fick jag nämligen nyss hem och har tilbringat större delen av dagen med att lyssna på mitt Genesis series 1 Q240x steg, det är alltså ett av de absolut tidigaste stegen ifrån Genesis, ifrån tiden INNAN de samarbetade med DLS.

    Steget är tillverkat och designat 1993, och har fått en totalgenomgång av Gordon. så när på bottenplattan som inte gick att rädda, och tyvärr finns inga reservdelar till chassiet att uppbringa för de delar då varken kylprofl eller bottenplatta delas med series 2 eller 3 och delarna slutade tillverkas 1995.

    Steget släppte efter en timmes spelande och är något ljusare i karaktären än genesis ST100 eller 4 ch. men det blir inte spretigt, utan mest lite mer och mycket varm ljud i de övre registren, men den saknar inte dunk och drag i de nedre registren, körde det i 2 ohm Mono på rear kanalerna, och det spelade glatt på med bra drag i bottenregistret, dock inte med samma klipp och attack som miniblock, DM eller mitt DA110, men med väl godkännt resultat.

    I min tidigare tråd om det nyrenoverade DA110 steget, som heter Gordons underverk, så kom vi in på de förvirrande skillnaderna mellan series 1 och 2, och då bilder i vettig kvalitet på Series 1 steg är ovanliga på nätet, så tänkte jag lägga upp några på min 21 åriga Genesis dam, helt oklädd : )

    PS ursäkta felstavning i trådnamnet, inte helt vän med min surface platta ännu : )
    Attached Files
    sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
    Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

    God bless the Amp Doctor !

  • #2
    Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

    Tur att du skickade det till rätt Gordon, så inte Gordon Ramsey fick tag i det, för då hade det slutat illa.
    -När smaker en blues som bäst?
    -Hvaergang!

    Keep The Devils music alive.

    Alcohol does not make you FAT-it makes you LEAN........against tables, chairs, floors, walls and ugly people.

    Comment


    • #3
      Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

      Jepp, hade blivit slutstegs kalops !
      sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
      Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

      God bless the Amp Doctor !

      Comment


      • #4
        Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

        Här ligger mina 2 fullt påklädda. Q90x och DA100.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

          Ett fint par, ta mycket väl hand om dem.
          sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
          Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

          God bless the Amp Doctor !

          Comment


          • #6
            Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

            PS ser ut som att de försöker göra små SA30s : )
            sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
            Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

            God bless the Amp Doctor !

            Comment


            • #7
              Re: Naken 21 åring enkelska från Gordon !

              Vackert! Vilket fantastiskt slutsteg du hittat!

              Comment

              Working...
              X