Announcement

Collapse
No announcement yet.

Några bas frågor...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Några bas frågor...

Sitter å klurar på mitt kommande bygge i raggarbilen och funderar på om jag skall köra 2*12 eller 1*15 ...Fördelar nackdelar ??? vill ju kunna spela hyfsat högt men ändå snyggt, är ute efter välljud i första hand Då jag inte har mer än ca 50 liter att avvara till baslåda lutar det åt slutna lådor/låda ( antar jag ) Andra förslag är välkomna ... Vilka 15" trivs i dessa volymer ? ... Spelar väll allt utom raggy och opera när jag är ute å rullar ...Budget? ja det vet jag inte än men blir väll inte ledsen om det blir under 5000 kr , det finns ju en beg marknad också ...Bilen i fråga är av sedan modell och om jag fattat rätt så kan detta ställa till det lite ...Slutsteg , ja det får jag anpassa efteråt ..... Så var inte blyga nu utan ös på med era syn punkter/erfarenheter i ämnet

Mvh Brolin

Re: Några bas frågor...

Jag skulle kört på en gladen-sqx-12-extreme, lådförslaget är 50l portat Kan inte uttala mig hur dom låter men det är ju en finlirs bas som kan spela högt. Iallafall till beskrivningen. Mvh

Comment

Re: Några bas frågor...

Ja Gladen värkar ju vara poppis märke, har dock inte fått chansen å lyssna på något från dom ... Tackar så mycket för tipset mortensen

Comment

Working...
      X