Announcement

Collapse
No announcement yet.

biltema strömkabel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biltema strömkabel

Tjena

Någon som vet något om biltemas 50mm2 strömkabel?
    Är det ren koppar eller nån jävla koppar/alu blandning 6m för 649kr verkar för billigtblir 108kr metern.

Re: biltema strömkabel

Kör den kabeln i min bil och har inte sett spår av alu när jag klippt så det verkar otroligt nog vara ren koppar!
    Mitt projekt: Volvo V60
    BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Originally posted by ChriZtoffer View Post
      Kör den kabeln i min bil och har inte sett spår av alu när jag klippt så det verkar otroligt nog vara ren koppar!
      Okej låter förbra för att va sant men då kanske man ska köpa upp ett lager :-)

Comment

Det är kanske inte den allra smidigaste kabeln som jg haft att föra med, men helt okej och speciellt för det priset! En till fördel är att isoleringen inte är så tjock så den går i 20mm robotslang vilken kan köpas billigt hos t.ex. Biltema och Clas Ohlson.
        Mitt projekt: Volvo V60
        BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Originally posted by ChriZtoffer View Post
          Det är kanske inte den allra smidigaste kabeln som jg haft att föra med, men helt okej och speciellt för det priset! En till fördel är att isoleringen inte är så tjock så den går i 20mm robotslang vilken kan köpas billigt hos t.ex. Biltema och Clas Ohlson.
          okej men det är inte min 95mm2 heller jag använt haha. det är perfekt dåju

Comment

Working...
          X