Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

    Är det kopior på märkes högtalare,måste ju vara det.
    Jag har handlat en del från Ali och hittills gjort otroliga fynd,tillex 4st stänkskydd Till min XC70 för 4$ Ink frakt.
    http://www.aliexpress.com/store/grou...253131987.html
    Gitarrist HIFI nörd

  • #2
    Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

    Med tanke på att sonda diskanterna e dyrare så...
    Har tittat en hel del på den sidan å visst kan man göra fynd. Men kollar man tex slutstegen å jämför med originalen så ser man att tex strömdelen e mindre andra kondingar.

    Comment


    • #3
      Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

      Länka till de slutstegen som du tror är kopior och som säkert också är det,bra med tränade Ögon.
      Men nästan allt är nu tillverkat i Kina,man kan säkert göra fynd men det gäller att ha ett Tränat öga.
      Jag ska köpa ett 6,5" kit kan du länka till något som du tror på,om det sedan råkar vara skit No hard feelings från min sida (-;
      Gitarrist HIFI nörd

      Comment


      • #4
        Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

        Har handlat mycket grejer på ali express. Men man får sålla en del och leta så man hittar bra grejer.

        Har inte köpt några bilstereogrejer men har sett att dem har det.
        Men billigt är det ju iaf. ca 70 spänn för hertz diskanter.

        Jag kan inte uttala mig om kvaliten men kan säga det iaf att det är säkert att handla där ifrån och har inte stött på några större problem som inte har löst sig.

        Comment


        • #5
          Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

          aliexpress är ju flera olika handlare, typ "blocket" för företag, så skriva att det är säkert handla där kan ju vara att ta i.
          NMIAB.se
          http://www.facebook.com/nmiab
          http://www.facebook.com/Ampire.sverige

          Comment


          • #6
            Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

            Originally posted by Nyberg View Post
            aliexpress är ju flera olika handlare, typ "blocket" för företag, så skriva att det är säkert handla där kan ju vara att ta i.
            Som sagt så har JAG handlat där flera gånger utan problem.

            Alla varor har kommit och allt har varit i sin ordning.

            Genom blocket annonser så är det kanske svårt att veta hur många som handlat genom just det företaget eller om grejerna är bra och om företaget går att lita på.

            På aliexpress så finns betyg antal sålda varor och kommentarer om handlare och varorna.

            Comment


            • #7
              Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

              Det fungerar som ebay eller tradera så jag anser att det är mycket mer riskabelt att handla På Blocket än i från Kina.
              Men många är skeptiska å handla från Kina,speciellt när det är billigt,men det är inte min Förlust.
              Gitarrist HIFI nörd

              Comment


              • #8
                Re: Vad är det här? så billigt kan inte märkes högtalare vara,kolla får ni se.

                Beror helt på vilken säljare man får, jag har köpt säkert 50st surfplattor både från aliexpress och dhgate med blandade resultat.

                Fördelen är att pengarna har alltid hittat tillbaka till mig när något krånglat.

                Jag har också tänkt prova beställa högtalare därifrån och se om man kan hitta något vettigt.
                www.12vled.se - Cool & fräsch belysning till bilen!

                Comment

                Working...
                X