bra steg med mycke effekt, enda svagheten ja minns av dom *haft en bunt såna* är att om spänningen dippar så brinner dom, å med brinner menar ja inte att en trissa sticker utan de BRINNER verkligen, 2 av mina hade sotiga titthål genom kretskorten vid nätdelen efter en hård kväll, så bunkra upp med bra batterier å allt därtill, då håller dom bra
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
ok bra att höra blir lite uppskrämd, men problem e till för att lösas. Sak köra de i 2 ohm mono på en impact 6718. hur mycket ström drar det ca? gav i och för sig 2000 för de så man kanske inte ska ha så höga förväntningar.
ok bra att höra blir lite uppskrämd, men problem e till för att lösas. Sak köra de i 2 ohm mono på en impact 6718. hur mycket ström drar det ca? gav i och för sig 2000 för de så man kanske inte ska ha så höga förväntningar.
jag körde med dubbla batterier bak å då funkade det, rev vid ett tillfälle ur bakre batterierna å körde bara på de främre, då va de kört, steget har ja för mig ska säkras med 200 amp, problemet kommer just när du bryggar å lastar det lågt, 2ohm brygg är minimum vad det steget e rekat för, men fuskar du inte med ström å kylning så bör de inte va nå problem,
bra pris på steget iaf
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
hur står dom sig mot dagens steg?
har 2st som jag köpte på mig för att driva en dls sp15 men har liksom inte slutfört projektet men grejerna finns kvar
lite små sugen att spela bort rosten på skrothögen som står på parkeringen
dom låter vettigt, men de är oldschool steg så de har hyffsat låg effektivitet å med den effektangivelsen så drar de mycke ström, så de finns betydligt bättre lösningar till mycke effekt som inte kostar skjortan idag,
macAudio gör rätt bra grejer i min erfarenhet iallafall. Testat ett par basar och steg från dom och det har fungerat fint, iofs har detta varit nyare grejer
dom låter vettigt, men de är oldschool steg så de har hyffsat låg effektivitet å med den effektangivelsen så drar de mycke ström, så de finns betydligt bättre lösningar till mycke effekt som inte kostar skjortan idag,
jag är lite anti dom digitala grejerna vet inte men tycker inte det är riktigt samma smäll i effekten på dom digitala mot dom gamla hedliga stegen
antingen har jag blivit kräsnare eller så är det så
vet att många som hållt på med bilstereosar ganska länge instämmer
får offra mig och skaffa lite kablar och 2st extra batteri och koppla in stegen
det enda man lätt konstaterar är att det är ena j*vla as till att vara stora iallfall dom slår nog mina cad11 och cad23 om man dockar dom i längden =)
Comment