Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini-bilstereo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mini-bilstereo

Tja!

Har någon här sett om det finns en bilstereo som är mindre än standard DIN format? Jag menar inte dom som är lika breda fast bara halva höjden utan både mindre på höjd och bredd.

Ska bygga lådbil åt sonen, han måste ju få sig en stereo så han inte behöver skämmas.. har dålit med plats bland alla mätare och knappar.

Några tips?

/Transmash

Re: Mini-bilstereo

iPod med ett litet steg till?
    Vis vobiscum sit!

Comment

Näfan inget ipod-fjant, det ska ju se ut som en riktig bilstereo

Comment

de du tänker på är ½ din spelare, men har endast sertt nån sån som ren dvd läsare, dvs utan radio, försteg osv, så de e ju ingen vettig lösning iaf,
        De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........

Comment

Yes men 1/2 DIN-spelare har väl samma bredd som en standard DIN-stereo?

------------------

Jag tycker inte det är bra när det är dåligt, jag tycker det är mycket bättre när det är bra!

Comment

Japp, bara höjden som skiljer
            Hopp, ska man göra nu då?

Comment

har svårt o tro att det ska finnas nått sånt, då bilstereotillverkarna gör apparater för att de ska passa i standardhålen i bilarna..

O OM de finns nånting, lär de vara med endast USB/SD kort, en spelare som e smalare än en vanlig huvudenhet går ju inte CD-skivan in i så..

Comment

jag har då letat som tusan utan att hitta så vore kul ifall de kom fram en apparat.

Comment

Working...
                X