Announcement

Collapse
No announcement yet.

tipps på billiga 12 " subar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tipps på billiga 12 " subar

    hi ska bygga nytt i volvon ....vill ha 12" bas finns det nån vettig till bra pris ...vill ha slutna lådor till basen eller ??
    vill ha rapp å jäkligt tight bas inte nå fladder
    såg mutant sålde några jävligt billiga basar 245kr st

    men sitter med en rockford fosgate one i förådet kan ju va bättre å bygga med den .....

  • #2
    Re: tipps på billiga 12 " subar

    Originally posted by jockefors
    hi ska bygga nytt i volvon ....vill ha 12" bas finns det nån vettig till bra pris ...vill ha slutna lådor till basen eller ??
    vill ha rapp å jäkligt tight bas inte nå fladder
    såg mutant sålde några jävligt billiga basar 245kr st

    men sitter med en rockford fosgate one i förådet kan ju va bättre å bygga med den .....
    kika i köp/sälj här på forumet. med begränsad budget är det bästa att handla begagnat, tycker jag.
    det känns som att man inte får något vettigt för 2-300kr, men det är ju lite beroende på hur kräsen man är!
    \m/

    Comment


    • #3
      Re: tipps på billiga 12 " subar

      Bygg låda till den bas du har istället för att köpa nåt "skräp" för några hundra. Vill du ha bra bas så får du räkna med att lägga iaf 1500kr om du ska köpa nytt.
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

      More to come...

      Comment


      • #4
        Re: tipps på billiga 12 " subar

        jo känns väl vettigast å damma av den gammla rockford 12an..ha kört med gaz 2x10 tum i nån fabriksbyggd låda funkar men tror fosgate 12 är bättre högtalare.. få det hur jag gör...
        så länge 10 låter får dom sitta i bilen =) ids inte börja snickra igen ...

        Comment


        • #5
          Re: tipps på billiga 12 " subar

          http://byggdinbas.jetshopfree.se/pee...141-c-157.aspx

          En sluten låda 50 liter.

          Comment

          Working...
          X