För ca 6mån sen köpte jag dbakutens loud sa hell Kit och jag var till en början mycket nöjd. Några veckor efter att jag kopplat in allt började en komponent i ena delningsfiltret glappa vilket gjorde att diskanten slutade spela ibland. Brydde mig inte så mycket utan väntade och skulle se om samma sak hände med det andra filtret. Helt plötsligt en dag slutar diskanten att spela helt och hållet och några veckor senare börjar även det andra delningsfiltret att glappa och diskanten ger upp helt. Har spelat med middarna fram tills nu och har inte förens nu fått tummen ur och frågat ni mer kunniga vad som kan ha hänt
Delningsfiltrena är monterade i dörrsidorna på en Volvo 945 och har aldrig blivit utsatta för stötar och har heller aldrig spelatt hård med grejerna så inte därför diskantera lagt av. Ska man packa ner de defekta grejerna i sina lådor för att skicka tillbaks dom till dbakutens och hoppas på att man får nya grejer eller vad tycker ni??
Ursäkta om texten är grötig men har ny tele och kan inte med tangentbordet så bra men det får ni stå ut med
Delningsfiltrena är monterade i dörrsidorna på en Volvo 945 och har aldrig blivit utsatta för stötar och har heller aldrig spelatt hård med grejerna så inte därför diskantera lagt av. Ska man packa ner de defekta grejerna i sina lådor för att skicka tillbaks dom till dbakutens och hoppas på att man får nya grejer eller vad tycker ni??
Ursäkta om texten är grötig men har ny tele och kan inte med tangentbordet så bra men det får ni stå ut med

Comment