Announcement

Collapse
No announcement yet.

är biltemas lågnivå bra eller dålig???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• är biltemas lågnivå bra eller dålig???

hejsan

undrar om deras lågnivå är bra den för 119kr råkade ta sönder min idag tråkigt nog-.-

mvh Andreas

Re: är biltemas lågnivå bra eller dålig???

har haft 2 par från biltema tidigare som båda blev glapp, vet ej om det är samma som de säljer nu.
    \m/

Comment

Originally posted by LuffarN View Post
      har haft 2 par från biltema tidigare som båda blev glapp, vet ej om det är samma som de säljer nu.

jaha de är ju inte så kul den är dubbelavskärmad med guldpläterade kontakter

Comment

Originally posted by vw-andreas View Post
        jaha de är ju inte så kul den är dubbelavskärmad med guldpläterade kontakter
        det är nog inte samma kabel som fanns förut, det var trots allt några år sedan.
        jag tror inte det ska vara några problem med den så länge de inte böjs så skarpt vid kontakterna och allt är riktigt monterat så det inte rör sig en massa.
        minns att jag fick nypa ihop den yttre kontaktytan lite med en tång då de var lite glapp från förpackningen, inte säkert att de är lika nu.
        \m/

Comment

okej låter bra ska testa den 119kr kan man inte gnälla på allt är kopplat som de ska kabeln va nog dålig sen förra bygget råkade nog slå till den ellr något så piggen i den gick av -.- märket "soundquest" tro jag de va

Comment

Mina har alltid glappat, detsamma med mina vänner. Så lägg en hundring över så gör du en framtidsinvestering

Comment

köpte inte biltemas fick reda på att en butik i stan hade lite billjudsgrjer så köpte en ny där nu funkar allt igen

Comment

är just Kontakten som är den svaga punkten på Biltemas lågnivåkabel

Comment

tack för svaren tur man inte köpte den haha hade inte vatt så roligt o riva ut allt igen nu när man byggt bilder kommer på mitt bygge

Comment

Working...
                  X