Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parrot Asteroid HU i sverige?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parrot Asteroid HU i sverige?

    Någon som testat huvudenheten? Intryck osv?


    http://www.parrot.com/usa/products/a...asteroid-smart

  • #2
    Re: Parrot Asteroid HU i sverige?

    Var själv lite sugen, men efter jag läst på en massa forum om 1 din varianten så avstod jag. Verkar väääldigt buggig, kan va liknande med 2 din varianten. Men spotify funktionen lockar,gps osv ett stort plus är att den är väldigt grund så den går i e39an utan modd. Där har vi en sak jag undrar över varför är det ingen som gör grundare 2 din eller 1 din, tänkte nu när många inte har någon mekanisk cd del längre.
    Last edited by Svugg; July 2, 2013, 15:54.
    Beemer med enkel installation

    Comment


    • #3
      Re: Parrot Asteroid HU i sverige?

      En kompis kör singel-DIN varianten och är väldigt nöjd med den! Har inte hört nåt klagomål från honom om den, men så är han visserligen IT-tekniker också och är väl van att saker inte alltid fungerar riktigt som dom ska.
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

      More to come...

      Comment


      • #4
        Re: Parrot Asteroid HU i sverige?

        Borde passa mig då som också är IT-tekniker till vardags
        Den har fått rätt bra kritik om man läser på M5board iaf, tyvärr för få som testat för att ja skulle vilja satsa på att riva ut allt ur bilen och byta system..ännu.
        Andra problemet är väl att hitta en snygg montering som ser så OEM ut som möjligt.

        Comment


        • #5
          Re: Parrot Asteroid HU i sverige?

          Jag finner dom väldigt intressanta, dock långt utanför min budget tyvärr
          Lincoln Mark Viii
          Framsystem: DD AW6.5, DD AT28
          Sub: 4x DD 1508
          Slutsteg: DLS Ultimate A3, DLS Ultimate A6, DLS Ultimate TA2, 2x Mosconi AS300.2

          Till salu: DLS Nordica 6.2 & DLS Ultimate A6

          Comment

          Working...
          X