Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team xxxl Corsan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team xxxl Corsan

    PÅ fredag morgonen brann det i våra garage här hemma där jag förvarar team xxxl corsan som nog dom flesta vet vilken den är bilen vart delvis förstörd det mesta av stereogrejorna gick och rädda men taket på bilen är skrot och att all dekor på bilen har smält och allt annat plast som fanns men nu till min fråga jag tänkte slänga ut en intresse koll om det finns någon händig person som tänkt och bygga något fränt vill ta över den annars skrotar jag den men vore kul om det finns någon i bilstereosverige som vill hålla denna one of a kind bil till liv eftersom det finns et stort värde för mig i den eftersom min vän som byggt om karossen på bilen inte finns med oss längre sen 2 år tillbaka jag kan nås på

    telnr 0733230180
    OM inte denna länk passar in i detta forum vore jag snäll om någon flytta den till lämpligt forum tack på förhand

  • #2
    Re: Team xxxl Corsan

    Hur illa bränd vart bilen? Har den bara blivit lite svedd eller e det ordentligt???

    Comment


    • #3
      Re: Team xxxl Corsan

      bild på bilen ser ute nu ?
      TEAM BERGET

      Comment


      • #4
        Re: Team xxxl Corsan

        JAg har bilder men dom ligger fortfarande i kameran men det har inte brunnit i bilen men det har blivit varmt så taket är gånget men det finns ju corsor på skroten samt att samtliga rutor är trasig men den ser inte rolig ut med tanke på all dekor som är bränd på den men bilen går och rädda tycker synd bara om den ska gå till skrot men som sagt jag vill inte ha några pengar för den blir bara glad om någon håller den i liv det är ju bilstereotillställnigar den hör hemma

        Comment

        Working...
        X