Announcement

Collapse
No announcement yet.

köpt audi a8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• köpt audi a8

hej jag har köpt mig en audi a8 1995 och undrar lite över högtalarna i bilen jag kollade in i kofferten och såg att högtalarna var av märket nokia.. så jag funderar på att byta ut dom för ljudet är inget vidare.. är detta möjligt eller är man låst på högtalarna och att det inte går att byta ut dom.drivs dom av något slutsteg?? jag har kollat överallt men hittar inget. stereon är bytt till en nyare alpine cd med usb annars trevlig bil att åka i förutom ljudet..

Re: köpt audi a8

så här ser det tydligen ut i dörrarna på bilen ska man använda lådorna eller göra nån typ av skiva istället att sätta högtalaren i istället...
    Attached Files

Comment

nu har jag kommit så långt att jag har bytt bakhögtalarna och det blev en mycket bra men nu tänkte jag fixa dörrarna men vet inte hur jag ska gå till väga så jag behöver tips på detta..här kan ni se högtalarna jag bytte så jag misstämker att dörrarnas högtalare ser likadant ut..
      Attached Files

Comment

Lite osäker på vilken årsmodell detta är på men kan kanske ge en fingervisning iaf:
        http://www.audipages.com/Tech_Articl.../doortrim.html

Comment

Originally posted by darki3 View Post
          Lite osäker på vilken årsmodell detta är på men kan kanske ge en fingervisning iaf:
          http://www.audipages.com/Tech_Articl.../doortrim.html
          bra sida den sparar jag!! synd att man inte ser hur högtalaren ser ut och sitter i dörren.. men jag får väl skruva isär dörrsidan och se om det går att göra nått för nya högtalare...

Comment

Grattis till ett gött köp!
            Har suktat efter en A8 länge, men försäkringen var hutlös

Comment

Originally posted by Noiseprojekt View Post
              Grattis till ett gött köp!
              Har suktat efter en A8 länge, men försäkringen var hutlös
              tackar!! försäkringen var inte så farlig.. bilen är svensksåld så försäkringen är inte farlig ligger på cirka 5000:- om året

Comment

Working...
              X