Announcement

Collapse
No announcement yet.

18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

    Behöver nytt billjud i bilen och jag har fått ett bra pris av en kille som säljer en 18 tums M-CC bas på 1200W peak o ett 4-kanals steg på 2000W totalt. Basen är spelad max 1 timme. Baslådan är anpassad för basen och ligger på 235 liter. Jag vet inte så mycket mer om vilka märken det är då han som säljer ej är hemma nu under helgen. Men tror ni det kan vara nått att ha eller bara skit?

  • #2
    Re: 18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

    Som jag skrev på Garaget, köp något annat. Det finns en anledning till att han vill sälja efter att bara ha använt den i en timme.

    Comment


    • #3
      Re: 18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

      only crap. köp något annat. ser säkert jätte fränt ut. men du kommer nog bli ruskigt besviken.
      Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

      Comment


      • #4
        Re: 18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

        4-kanals steg på 2000w borde kosta en bra slant det du, iaf en 8-10k :-)
        Basen är inget vidare och förmodlingen är steget ett sånt skitsteg som McHammer eller liknande som sålts till mången yngling som förstasteg innan de visste bättre än att köpa sånt.
        Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

        www.garaget.org/Frippe_L

        Svensk Mästare 2012 i Street Stock
        Svensk Mästare 2011 i Street 100A
        Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

        Comment


        • #5
          Re: 18 tums M-CC bas och 4 kanals slutsteg 2000w

          vart är gillaknappen frippe. skojsigt och väldigt sant inlägg om ren och skär skit
          Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

          Comment

          Working...
          X