Har kört med gz grejor förut och de har funkat bra, va nu ut och sökte runt på nätet efter någon som säljer det och halkade in på en butik som heter keepup.se det som förvånar mig är att sidan där säljer allt från bilstereo till kådisar, ölhattar, telefoner mm. känns väl inte så jätte seriöst med en sån butik, så jag undrar därför om gz är på väg utför i sverige?? de är ju inte direkt att man hittar andra stora märken på den sidan, även om de ligger 4st pioneer maskiner till 0 kr uppe där??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
groundzero?
Collapse
X
-
Re: groundzero?
Finns inte lika många ÅF som förut av GZ, men importören AI-group har en lista på en del av dom som finns numera iaf: http://ai-group.se/?jalleenmyyjatSponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
-
provade att maila till dom, de flesta har svarat och utav de så fanns det 1 som hade nånting hemma, och de hade bara billiaste serien hemma, och flera av de andra butikerna rekomenderade andra produkter.................intressant utvekling av märket.....vill minnas att AI stod på elmia för nått/några år sedan å slog sig för bröstet å skulle bli störst i sverige????Originally posted by Frippe_L View PostFinns inte lika många ÅF som förut av GZ, men importören AI-group har en lista på en del av dom som finns numera iaf: http://ai-group.se/?jalleenmyyjat
Comment
-
Ja de började sin verksamhet i Sverige förra året såvitt jag minns, en del av de butiker som sålde GZ och andra märken för ett par år sen är nu importörer av konkurrerande märken till GZ så då försvinner väl en del av suget att sälja flera liknande produkter när man tjänar mest på "sitt egna märke".Originally posted by spl_freak View Postprovade att maila till dom, de flesta har svarat och utav de så fanns det 1 som hade nånting hemma, och de hade bara billiaste serien hemma, och flera av de andra butikerna rekomenderade andra produkter.................intressant utvekling av märket.....vill minnas att AI stod på elmia för nått/några år sedan å slog sig för bröstet å skulle bli störst i sverige????
Kolla på företagspresentation här på forumet så har du kontaktuppgift till Sebastian Jansson på AI-group, han kan säkert hjälpa dig hitta det du söker om du är intresserad.Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
var främst ute efter en chans att lyssna på lite olika grejor, har kollat på uranium serien bland annat. men efter att mailat ut till alla åf som står med på ai sidan och fått minst sagt nedslående svar så lägger jag gz planerna på is känns de som, många andra märken har dock rekomenderats (hertz, autostudio, dls, massive, kicker, mds, magnat, dd mfl)
Comment

Comment