som rubriken lyder undrar jag om det finns att få tag i någon dubbeldin stereoram till en -02 v70N.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dubbeldin frontsats till v70n -02?
Collapse
X
-
Re: dubbeldin frontsats till v70n -02?
Vad jag vet så finns det inte i standardsortimentet, dubbeldinsramar kom med förändringen 04 och framåt!sigpic
Webshop
Besöksadress butik
Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)
Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec
Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.
-
Volvo har några ramar som dom är ensam om, dessa är framtagna pga utryckningsfordonen,
Sist vi köpte en sådan av Volvo gick den på 695:-sigpic
Webshop
Besöksadress butik
Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.
Comment
-
Konstigt, jag köpte min utan problem. Och det var inget speciellt för utryckningsfordon. Sen OM dom har någon special det kan jag inte svara på.Originally posted by Ljudbyggaren AB View PostVolvo har några ramar som dom är ensam om, dessa är framtagna pga utryckningsfordonen,
Sist vi köpte en sådan av Volvo gick den på 695:-
Comment
-
Det vi menar är att vissa av monteringsramarna inte finns hos våra leverantörer, det vill vi kalla special!Originally posted by Stickan View PostKonstigt, jag köpte min utan problem. Och det var inget speciellt för utryckningsfordon. Sen OM dom har någon special det kan jag inte svara på.sigpic
Webshop
Besöksadress butik
Comment

kostar 250-300kr nånstans
är ju tom en pioneer stereo jag har:P

....
Comment